اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

صهیونیسم عروسک خیمه‌ شب بازی امریکا در خاورمیانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: رژیم صهیونیستی عروسک خیمه ‌شب بازی نظام سلطه در خاورمیانه است تا منافع جبهه الحاد را تامین کند.

صهیونیسم عروسک خیمه‌ شب بازی امریکا در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌‌سوار اظهار داشت: بعد از 70 سال حضور نامشروع این رژیم در منطقه و شکل‌گیری جبهه مقاومت در برابر فزون‌طلبی جهان کفر آرام آرام شاهد زوال و نابودی آنها هستیم تا روزی که شاهد جشن انحلال و انهدام رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه باشیم.

وی ادامه داد: در حالی بیداری اسلامی برای آزادی امت‌های اسلامی شکل گرفته است که به هر نحو ممکن غرب سعی می‌کند جبهه مقاومت اسلامی را از سوریه به عنوان سرمنشا این حرکت نابود کند تا انقلاب اسلامی را به چالش واقعی بکشاند.

امام جمعه بیله‌سوار یادآور شد؛ اگر تا دیروز در منطقه شکستن غرور رژیم صهیونیستی تابو بود امروز با از هم پاشیده شدن رژیم دیکتاتور مصر، لیبی، تونس، عراق و یمن این حقیقت به بار نشسته و در واقع شاهد تسلیم آنها در برابر امت‌های اسلامی هستیم.

قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف نزدیک است و با اتحاد امت اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور نظاره‌گر آزادی قدس شریف و اجتماع امت اسلامی در این منطقه خواهیم بود.

وی از حضور آحاد مردم شهرستان بیله‌سوار در راهپیمائی روز جهانی قدس قدردانی کرد و این حضور را نقطه تسلیم دولت‌های دست نشانده و استکباری در منطقه خواند.

خطیب جمعه بیله‌سوار به برگزاری کنفرانس عدم تعهدها در کشورمان اشاره کرد و افزود: این کنفرانس نیز از فشارها و تهدیدها علیه سوریه به معنای حقیقی می‌کاهد و یک جبهه مقاومت در برابر دیکتاتورهای زمان به وجود می‌آورد.

قیاسی همچنین فرارسیدن عید سعید فطر را گرامی داشت و از این روز به عنوان ارزشمندترین یوم در تطهیر و پاکی و بخشش گناهان یاد کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول