اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

استکبار و صهیونیسم روبه افول رفته‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز، روز عظمت اسلام است و استکبار و صهیونیسم رو به افول رفته‌اند.

استکبار و صهیونیسم روبه افول رفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز، روز عظمت اسلام است و استکبار و صهیونیسم رو به افول رفته‌اند.

حاجی‌صادقی افزود: این مردم روزهای قدس سختی را زیر بمباران برگزار کرده‌اند و نتیجه آن جهانی شدن مسئله قدس است و این جای شکرگزاری دارد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مسئولان باید شکرگزار نعمت وجود این ملت و ملت شکرگزار وجود روحیه مقاومت در خود باشند و شکر این نعمت، خدمتگزاری واقعی است.

وی با اشاره به تاریخچه تاسیس صهیونیسم تاکید کرد: از سال 1948 تا 1979 میلادی دورانی است که این رژیم به پیشرفت خود ادامه داد، اما پس از این دوران و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، ماجرا رنگ و بوی دیگری گرفت و عملاً پیشرفت این رژیم جنایتکار متوقف شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه نیز نشان از موفقیت تفکر انقلاب اسلامی در دنیاست.

حاجی‌صادقی ادامه داد: باید با مقاومت خود در محور ولایت، الزامات اقتصاد مقاومتی را درک کنیم و مسئولان باید به این موضوع بسیار توجه داشته باشند.

وی گفت: با پای برهنه راه می‌رویم اما کفش انگلیسی نمی‌پوشیم و باید کالای ایرانی را بر کالای خارجی ترجیح دهیم.

انتهای پیام/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول