اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

صهیونیسم در حال فروپاشی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: رژیم غاصب صهیونیسم در حال فروپاشی و سقوط بوده و بیداری اسلامی در حال گسترش است.

صهیونیسم در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمدرضا منشوری ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با قدردانی از حضور پرشور و عظیم مردم مومن و ولایت‌مدار آستارا در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور عظیم و پرشکوه مردم سراسر کشور به ویژه شهرستان مرزی آستارا پاسخ دندان‌شکنی به ادعای واهی استکبار جهانی بود که وحدت و همدلی مسلمانان و پایبندی مردم ایران اسلامی به آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه را به دشمنان نشان داد.

وی با بیان اینکه حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قطره‌ای در اقیانوس بیکران معنویت و ولایت بود، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری روز قدس لیله القدر جهان اسلام است و باید این روز مقدس را درک کنیم تا بتوانیم خود را به اقیانوس بیکران معرفت و ولایت برسانیم.

این مسئول، بزرگ‌ترین حامی رژیم غاصب را آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا نخستین کشوری است که بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت صهیونیسم غاصب پذیرفت و نام قدس را از نقشه و مطبوعات حذف و اورشلیم را جایگزین آن کرد که شرم‌آور است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی علیه نظام و مردم ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بداند مردم مومن و غیور ایران اسلامی با اقتدار از میادین مین‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که برای ملت ایران ایجاد کرده با توکل بر خدا و عشق به ولایت و رهبری با قدرت تمام عبور می‌کند.

منشوری با تصریح بر اینکه دشمنان نظام و اسلام به طبل‌های خالی خود می‌کوبند یادآور شد: تمام دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی این را بدانند که بسیجی هنوز زنده است و مردم غیور و مومن ایران اسلامی همواره با بصیرت و آگاه هستند و هرگز اجازه کوچک‌ترین جسارتی را به کشور و نظام خود نمی‌دهند.

وی ابراز کرد: تمام تجهیزات نظامی دشمنان ایران اسلامی در مقابل تجهیزات نظامی و معنوی ایران اسلامی زنگ زده و به قول شهید میثمی «میزان قدرت و توانایی ما به اندازه تجهیزات نظامی نیست بلکه به اندازه ارتباط با خداوند تعالی است».

فرمانده سپاه ناحیه آستارا درباره جنایات وحشیانه سربازان صهیونیسم غاصب علیه مسلمانان بی‌گناه فلسطین اشغالی، بیان کرد: در کدام آیین و شریعت آسمانی آمده که یک کودک بی‌گناه در دستان نوازشگر پدر و مادر خود مورد اصابت تیر سربازان صهیونیسم قرار بگیرد که این صحنه‌ها ننگ‌آور است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از مرز تدافعی به مرز تهاجمی رسیده است، افزود: اگر دشمنان قصد کوچک‌ترین جسارتی را برای کشور و ملت و نظام اسلامی داشته باشند مستقیما قلب آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم همچنان که مقاومت و ایثارگری‌های خود را در جنگ هشت سال دفاع مقدس نشان داده‌ایم.

منشوری، بزرگ‌ترین رمز پیروزی ملت غیور و مومن ایران اسلامی را دشمن‌شناسی و بصیرت خواند و متذکر شد: دشمنان قصد دارند با اجرای تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم به اهداف شوم خود برسند و بین مردم و مسئولان نظام فاصله ایجاد کنند اما دشمنان بدانند که آرزوهای خود را با بصیرت و مقاومت مردم مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی به گور می‌برند.

وی به بیداری اسلامی در منطقه و قیام مظلومان علیه ظالمان در جهان اشاره کرد و یادآور شد: بیداری اسلامی در حال گسترش بوده و با تمام قدرت و سرعت در حال پیشروی است و فروپاشی استکبار و ظالمان نزدیک‌تر می‌شود.

ا‌نتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول