اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت باشت:

با فیلم و تصویر نمی‌توان دین را از قلب مردم خارج کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان باشت با اشاره به فیلم موهن آمریکایی توهین کننده به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت: با فیلم و کاریکاتور نمی‌شود دین را از قلب مردم خارج کرد.

با فیلم و تصویر نمی‌توان دین را از قلب مردم خارج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با حضور گسترده نمازگزاران در محل برگزاری نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام بلادی امام جمعه موقت باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید حبیب بلادی با بیان اینکه خانه کعبه دارای نشانه‌های روشن و آگاه است، ابراز داشت: مقام ابراهیم خلیل‌الله از این نشانه‌ها است.

خطیب جمعه باشت اذعان داشت: هر کسی وارد خانه خدا شود امنیت او برقرار می‌شود.

 بلادی با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق (ع) ابراز داشت: امام می‌فرماید حاجیانی که از حج بر می‌گردند بر سه دسته هستند.

امام جمعه موقت باشت ادامه داد: دسته اول کسانی هستند که از آتش جهنم آزاد می‌شوند و گناهان آنها بخشیده می‌شود، دسته دوم کسانی هستند که مثل اینکه از مادر متولد شده‌اند و دسته سوم حاجیان کسانی هستند که مال آنها محفوظ می‌ماند.

امام جمعه موقت باشت در خطبه دوم نماز ضمن دعوت مجدد خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به برخی از مسایل روز اشاره کرد.

بلادی به اول مهرماه و بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها باید تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه تحصیل و تربیت فرزندان به کار گیرند.

وی 27 شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار را یادآور شد و تصریح کرد: آنهایی که قلم‌فرسایی می‌کنند باید دقت کنند که اگر می‌خواهند ماندگار شوند باید در مسیر خدا باشند زیرا افراد زیادی از اول خلقت تاکنون قلم فرسایی کردند ولی اسمی از آنها نماند.

بلادی با اشاره به فیلم موهن آمریکاییان درباره پیامبر اسلام خاطرنشان کرد: با فیلم و کاریکاتور نمی‌شود دین را از قلب مسلمانان خارج کرد.

 بعد از پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و اسراییل خشم و انزجار خود را از فیلم موهن امریکایی نشان دادند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول