اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

همه باید در مقابل اهانت به پیامبر اعظم(ص) قیام کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پیروان تمام ادیان باید در مقابل اهانت به پیامبر اسلام(ص) قیام کنند چراکه اهانت به رسول خدا اهانت به تمام پیامبران است.

همه باید در مقابل اهانت به پیامبر اعظم(ص) قیام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه گفت: فیلمی که در آمریکا ساخته شده و اهانت به رسول خدا در آن وجود دارد ادامه تفکرات سلمان رشدی است و باید به شدت با آن برخورد شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: همه ادیان باید در مقابل این اهانت قیام کنند چراکه اهانت به حضرت محمد(ص) اهانت به تمام پیامبران و کتب آسمانی است.

علما تأکید کرد: اگر آمریکای خبیث ادعا دارد در این موضوع بی‌تقصیر است باید مسبّبان این کار را مجازات کند. شیوخ حاشیه خلیج فارس خفه شده‌اند و ما امروز فریادمان را به کاخ سیاه آمریکا می‌رسانیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 27 شهریور روز بزرگداشت استاد شهریار شاعری بود که در کنار انقلاب حضور داشت و شعرهایش هنوز در جامعه زنده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اول ماه ذی‌القعده روز ولادت حضرت معصومه گفت: دختران باید حضرت معصومه را الگو قرار دهند و با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم باید عفاف و حجاب در جامعه رعایت شود چراکه عفاف، تقوا و حجاب جامعه نظام و کرامت انسان‌ها را نگه می‌دارد و حجاب موجب تکریم زن و حافظ اوست.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: عمر مبارک امام صادق(ع) از بقیه ائمه بیشتر بوده و برکات امامت ایشان تا قیامت وجود دارد و انقلاب ما متنعم از امامت ایشان است. 4 هزار نفر از حضرت حدیث نقل کرده‌اند و آموزه‌های امام صادق(ع) به ما عقل دینی می‌دهد و عقل واسطه بین ما و خداست.

علما ادامه داد: زندگی عاقلانه همان زندگی اسلامی است که به آدمی فهم، بصیرت و آزادی می‌دهد و 33 سال است که بصیرت مردم موجب روشن شدن ماهیت آمریکا برای تمام دنیا شده است. زندگی دنیوی ما نتیجه‌ای دارد که زندگی فقیهانه با موازین دین اسلام موجب نتیجه گرفتن آدمی در آخرت می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول