اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل اهانت به ساحت پیامبر اکرم را محکوم کرد

اهانت به پیامبر رحمت نشان توحش غرب

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل سلسله اهانت‌ها به ساحت مقدس پیامبر(ص) و قرآن کریم را نشان از توحش غرب و فرقه ضاله وهابیت اعلام کرد.

اهانت به پیامبر رحمت نشان توحش غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی ظهر امروز با صدور پیامی به مناسبت اهانت شنیع استکبار جهانی به ساحت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: با تاسف فراوان و حزن بالغ باردیگر دستان تبهکار پیوند شوم استکبار و صهیونیزم جنایتی جدید از سلسله جنایت‌های خود را با اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) با گام‌هایی فراتر از قبل رقم زد و صد افسوس که این بار از توحش فرقه ضال و مضل وهابیت و قرائت غریب و نامانوس این قوم از مبانی سراسر عطوفت و رحمت آئین نورانی اسلام و از سوابق مشحون از ترور، غارت و تعصبات مهوع آنها نیز استمداد جست.

وی در بخشی از این پیام خود آورده است: شگفتا از این همه بیراهه روی جهانی که داعیه‌دار رواداری، تمدن، نظم نوین و شایستگی اداره بشریت را دارد.

شگفتا از سکوت جهان عرب که آتش این معرکه به برکت نفت آنها شعله‌‌ور است.

شگفتا از ناکارآمدی سازمان ملل متحد که شورای امنیتش نشست اضطراری خود را نه برای کنکاش پیرامون این جنایت سترگ که دل‌های ربع جمعیت جهان را آزرده بلکه به خاطر قتل سفیر امریکا در بنغاری ترتیب می‌دهد.

دریغ و درد از مظلومیت پیامبری که باورمندی به تورات و انجیل ناب و سربرآستان نبوت عیسی و موسی(ع) سائیدن مقدم و ملازم ایمان به ساحت رسالت اوست.

در ادامه این پیام آمده است: ما با الهام گرفتن از پیام وحی که «ذلت و مسکنت سرنوشت محتوم صهیونیزم است که تا روز قیامت رقم خورده است» بر این باوریم که جهان سرگشته به رغم انف مشتی زورمند گروگانگیر شتابان در مسیر بازگشت به آغوش ادیان الهی است و در این میانه اسلام سرافراز با اصول مبتنی بر عقلانیت خویش آفتاب‌گونه می‌تابد و ادل دلیل، تحرکات ضدفرهنگی پلش و موهنی است که شاهد آنیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینکه بنابه وظیفه انسانی و اسلامی خوش ضمن دعا برای اصلاح هر فسادی از امور مسلمین و بیداری هرچه بیشتر جهان اسلام و فضای آکنده از مهربانی در میان امت اسلامی مراتب تسلیت خود را به ساحت قدسی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه معروض و برای اظهار نفرت و انزجار از اهانت به وجود مقدس فخر کائنات حضرت ختمی مرتبت(ص) به قرار آنچه اعلام شد در راهپیمائی امروز صلابت و یکپارچگی امت اسلامی به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول