اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌د‍ژ:

هدف از اهانت به پیامبر، سنجش میزان اسلام‌گرایی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دشمنان با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در صدد سنجش میزان تعلق خاطر ملت‌های جهان به اسلام هستند.

هدف از اهانت به پیامبر، سنجش میزان اسلام‌گرایی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌دژ اظهار داشت: آمریکا و دولت‌های حامی این کشور با انجام برخی تحرکات علیه نظام‌های اسلامی در صدد پیاده کردن نقشه‌های شوم خود مبنی بر پیاده‌سازی اسلام آمریکایی هستند.

وی افزود: از دیدگاه دولت‌های هم پیکان با آمریکا و اسرائیل تمام مردم جهان باید تحت سلطه ابرقدرت‌ها بوده و اسلام باید به عنوان دینی گوشه‌گیر شناخته شود اما مسلمانان با اجرای انقلاب‌های نشات گرفته از بیداری اسلامی تمام نقشه های آنان را

برهم زده‌اند.

باقری در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان از اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و ساخت فیلم توهین‌کننده به مقدسات اسلامی گفت: هدف دشمن تنها شامل سه بخش می‌شود که هر سه مورد دارای اهمیت بسزایی در زندگی امروز مسلمانان و سایر انسان‌های آزاده دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف نخست دشمنان از این اقدام ننگین می‌تواند سنجش میزان رضایت‌مندی مردم از انقلاب‌های اسلامی در سراسر جهان باشد که آیا مردم هنوز بر پای آرمان‌های خود هستند یا این که به دنبال آزادی‌های غیرمشروع مورد پسند غرب و آمریکا هستند.

باقری بیان داشت: هدف دوم دشمنان می‌تواند این باشد که کشورهای غربی در صدد هستند به این نکته پی ببرند که آیا مردم جهان حامی آمریکا هستند یا در راه اسلام و ادیان الهی جان خواهند داد.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه با اشاره به هدف سوم دشمن از اهانت به مقدسات اسلامی خاطرنشان کرد: آخرین هدف از این اقدام موهن می‌تواند سنجش میزان پذیرش اسلام و غرب در جهان باشد.

وی تاکید کرد: تمام دولت‌های غربی این نکته را به خوبی درک کرده‌اند که هرگونه اقدام علیه اسلام و سایر ادیان الهی در نزد مردم جهان شکست خورده و این غرب و آمریکا است که به عنوان چهره منفور جهان شناخته می‌شوند.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن اول ذیقعده و روز دختر اظهار داشت: والدین باید ارزش واقعی دختران را دانسته و به درستی با آن‌ها رفتار کنند تا آسیبی به آینده جامعه وارد نشود.

امام جمعه شاهین‌دژ در پایان گفت: مقام و منزلت زن در اسلام و قرآن کریم تا حدی والا و دارای اهمیت است که در بسیاری از آیات و روایات بر این نکته تاکید شده که نباید با دختران و بانوان با تندی و خشم رفتار کرد بلکه باید آن‌ها را در کمال متانت و آرامش پروراند تا در آینده سلامت جامعه اسلامی تضمین شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول