اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ساخت فیلم موهن آمریکایی

فریاد مرگ بر آمریکای خوزستانی‌ها در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)

خبرگزاری فارس: مردم ولایت مدار و با ایمان خوزستان همصدا با دیگر آحاد امت اسلامی در کشور امروز با شرکت در راهپیمایی، ساخت فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

فریاد مرگ بر آمریکای خوزستانی‌ها در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نمازگزاران خوزستانی در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان ظهر امروز پس از اقامه نماز باشکوه و دشمن شکن جمعه در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سام باسیل یهودی راهپیمایی خود را به صورت تجمعی برگزار کردند.

این مراسم در اهواز پس از اقامه نماز جمعه و با حضور مسئولان استان برگزار شد و نمازگزاران پس از پایان نماز و خروج از مصلی، در محل چهارراه آبادان تجمع کرده و در پاسخ به اقدام توهین آمیز فیلمساز آمریکایی صهیونیستی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی سر دادند.

راهپیمایان اهوازی که در پیشاپیش آن‌ها مسئولان استان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه حضور داشتند، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و.... ساخت فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام را محکوم کرده و خواستار همراهی و اقدام دیگر کشورهای اسلامی در این خصوص و پاسخگویی منطقی به این توطئه شدند تا درس عبرتی برای آن‌ها و هم پیمانانشان باشد و اینگونه اعمال زشت و نفرت انگیز را فراموش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اخیرا یک فعال صهیونیست مقیم آمریکا با همکاری تعدادی از قبطیان مصری مهاجر در آمریکا و «تری جونز» کشیش دیوانه آمریکایی اقدام به ساخت فیلمی شرم آور در توهین به پیامبر اکرم (ص) و دین اسلام کردند. این فیلم موهن به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم (ص) است که زبان از بیان آن‌ها شرم دارد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول