اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

عاملان اهانت به پیامبر (ص) مستحق مجازات هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: عاملان ساخت فیلم موهن و اهانت به پیامبر (ص) مستحق مجازات هستند و مردم تصمیم جدی دارند که خواب را از چشمان آمریکا و صهیونیسم‌ها بگیرند.

عاملان اهانت به پیامبر (ص) مستحق مجازات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، درس گرفتن از مکتب این امام همام را مورد تاکید شیعیان قرار داد.

وی امر به معروف و نهی از منکر امام صادق (ع) را الگوی مسلمانان دانست و تصریح کرد: شیعه اعتقاد دارد انتخاب امامان (ع) از طرف خداوند است.

خطیب موقت رشت به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق فرمود دوست بدار برای برادر دینی آنچه را که برای خودت دوست می‌داری، مومن را نباید به خشم آورد مسلمان چشم و آیینه مسلمانان است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مهدی سعادتی استاندار پیشین گیلان و آرزوی توفیق برای هاشم‌نیا، ابراز کرد: مردم گیلان در ساخت صحن مطهر فاطمه (س) در نجف اشرف سهیم هستند و باید در این امر تلاش بیشتری کنند.

صدیق عربانی از مسئولان خواست غول گرانی را مهار کنند زیرا برخی از مردم قدرت خرید ندارند.

وی با بیان اینکه قدرت‌های شیطانی دنیا علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، اذعان کرد: مردم امام و رهبر خود را دوست دارند.

امام جمعه موقت رشت به حسادت و کینه‌توزی سیاستمداران اشاره کرد و یادآور شد: با ساخت فیلم موهن می‌خواهند عزت پیامبر (ص) را بشکنند اما خداوند این عزت را داده است.

وی با تصریح بر اینکه عاملان اهانت به پیامبر (ص) باید مجازات شوند، خاطرنشان کرد: مردم تصمیم جدی دارند که خواب را از چشمان آمریکا و صهیونیسم‌ها بگیرند.

صدیق‌عربانی افزود: این وعده خداوند است که اسلام در جهان فراگیر شود.

وی عصبانیت دشمنان را ناشی از برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران دانست و یادآور شد: مردم کنسولگری‌های آمریکا را به آتش کشیده‌اند و خشم مسلمانان جهان توفنده است و به‌زودی بساط آنها در جهان جمع می‌شود.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول