اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

اهانت‏‌کنندگان به مقدسات اسلامی امنیت نخواهند داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: اهانت‏‌کنندگان و سازندگان فیلم موهون به مقدسات اسلامی هیچ امنیتی برای ادامه زندگی نخواهند داشت.

اهانت‏‌کنندگان به مقدسات اسلامی امنیت نخواهند داشت

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: فردا مردم دماوند در راهپیمایی پس از نماز جمعه خشم و انزجار خود را از فیلم موهون به مقدسات اسلامی را اعلام می‏کنند.

وی ادامه داد: نکته نخست و مهم در این زمینه همه‏‌گیر شدن نور اسلام و پیامبری رسول مکرم اسلام (ص) با توجه به آیه شریفه «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ» است.

علاءالدینی اضافه کرد: اما خداوند می‏فرماید که اراده آنها خاموش شدن نور الهی است اما اراده من هر روز گسترده‌‏تر می‏شود.

امام جمعه دماوند افزود: خداوند در آیه بعدی تاکید می‏کند که اراده من آن است تا این نور هدایت و حقیقت توسط پیامبر اسلام به عنوان تحقق‏‌بخش همه آرزوهای پیامبران پیشین به همه ادیان جلوه‌‏گر شود.

وی ادامه داد: اما در مقابل این دو اراده خداوند متعال همواره کافران و مشرکان ناخوشنود هستند و ایستادگی می‏کنند.

*اهانت دشمن به دلیل مقاومت مردم ایران است

امام جمعه دماوند، مقاومت مردمان ایران اسلامی در بیش از سه دهه گذشته به رهبری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب را دلیل اهانت امروز دشمنان به مقدسات اسلامی خواند.

علاءالدینی تصریح کرد: همچنین محبوبیت رسول مکرم اسلام (ص) در جهان مسیحیت و تحیّر غرب در مواجهه با این تاثیر شگرف در حرکت استکبار و دست یازیدن به چنین توطئه‏‌هایی مشهود است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) به اراده خداوند متعال در جهان به حدی پاک و مطهر است که این اقدامات هیچ‏گاه نخواهد توانست آن تقدس را تحت‏‌الشعاع خود قرار دهد.

امام جمعه دماوند افزود: از این رو تلاش مذبوحانه امروز استکبار در توهین به مقدسات اسلامی کوچک‏ترین خللی در ادامه راه پیامبر اسلام (ص) توسط مسلمانان ایجاد نمی‏کند.

علاءالدینی ادامه داد: از آنجایی که توهین به ادیان الهی از هر نوع، با هر پوشش و به هر وسیله، عملی محکوم است، مسلمانان جهان از آنها درخواست دارند که از ادامه چنین اقداماتی برحذر باشند.

وی اضافه کرد: اعتراضات گسترده مردم مسلمان مصر، لیبی، مراکش و سایر نقاط جهان خود مهر تاییدی بر صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط گیتی و الگوبرداری ملل مسلمان از ایران اسلامی در شرایط مختلف است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول