اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر خواستار شد

مقابله ریشه‌ای با اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر خواستار مقابله ریشه‌ای با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم و ارزش‌های اسلامی شد.

مقابله ریشه‌ای با اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نوشهر، با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط ایادی استکبار جهانی اظهار کرد: این کار قلب یک میلیارد و نیم مسلمان را جریحه‌دار کرد.

وی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد با این کار ریشه ایمان را در قلب جوانان بخشکاند و اعتقادات را آنها بگیرد.

مشایخ ادامه داد: دشمن باید بداند با تکرار این کارها نه تنها جامعه اسلامی از اعتقادات خود بر نمی‌گردد بلکه مردم هوشیارتر و بیدارتر شده و دشمنان در نزد آنان منفورتر می‌شوند.

وی تصریح کرد: هدف از این کار مخالفت با بیداری اسلامی و انتقام از این حرکت است.

خطیب جمعه نوشهر اذعان داشت: دبیر کل سازمان ملل به جای اینکه برای دستگیری و برخورد با مسببان این حرکت زشت اقدام کند و اطلاعیه‌ای صادر کند، در اطلاعیه خود از مسلمانان خواسته است تا جلوی خشم خود را بگیرند، این در صورتی است که از این سازمان توجه به مسائل بین‌المللی مورد درخواست و انتظار است نه کسانی که حقوق امت اسلامی را زیر پا می‌گذراند.

وی تاکید کرد: باید با این رفتارها و برنامه‌ریزی‌هایی که در توهین به ساحت مقدس اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌شود مقابله ریشه‌ای صورت گیرد.

مشایخ یادآور شد: اگر مسلمانان تنها یک ماه از خرید محصولات آمریکایی و صهیونیستی امتناع کنند بسیاری از برنامه‌های دشمنان را بهم می‌ریزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن اول ذی القعده سالروز میلاد حضرت معصومه(س) اشاره کرد و ضمن تبریک این روز از زنان و دختران جامعه اسلامی خواست تا با الگو قرار دادن این بانو در مسیر درست گام بردارند.

خطیب جمعه نوشهر همچنین به سفر قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب به نوشهر اشاره کرد و گفت: شهرستان نوشهر با دارا بودن دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ارتش، هر چند سال یکبار افتخار این را دارد که قدمگاه معظم‌له باشد.

وی اذعان داشت: امسال نیز ایشان برای شرکت در مراسم اعطای سردوشی به افسران نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی در نوشهر حضور خواهند یافت و به برکت حضور ایشان شهرستان نوشهر و استان مازندران مفتخر خواهد بود.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول