اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

فیلمساز صهیونیستی باید توسط مسلمانان محاکمه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: فیلمساز و نویسنده صهیونیستی فیلم توهین‌آمیز به پیامبر عظیم‌الشان (ص) باید توسط مسلمانان محاکمه شوند.

فیلمساز صهیونیستی باید توسط مسلمانان محاکمه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در مورد نقش علما اظهار داشت: نقش علما در زمان غیبت اساسی است و آنها با تربیت فرزندان متدین در حقیقت نگهبانان دین را تربیت می‌کنند.

وی افزود: امروزه حوزه‌های علمیه در ایران و دیگر کشورهای مسلمان نقش اساسی در نگهبانی، نگهداری و تربیت نگهبانان دین دارند و در هیچ شرایطی این پاسداری را رها نمی‌کنند.

رمضانی‌پور ربا را مایه فساد در جامعه دانست و گفت: در جامعه‌ای که رباخواری رواج داشته باشد، اقتصاد، فرهنگ و بحث فلسفه و تربیت به خطر می‌افتد.

وی بیان داشت: در جامعه‌ای که ربا ترویج داشته باشد در تربیت فرزندانمان نیز دچار مشکل می‌شویم و جامعه‌ای آلوده به فساد و گناه داریم.

خطیب جمعه رفسنجان از سردمداران آمریکایی خواست که به جای عذرخواهی دروغین و زیر چتر قرار دادن فیلمساز و نویسنده فیلم توهین‌آمیز به پیامبر عظیم‌الشان (ص) اجازه دهند تا مسلمانان در مورد محکومیت آنها تصمیم بگیرند.

وی گفت: جهان اسلام صبور است و با بی‌صبری دل دشمنان خود را شاد نمی‌کند و زیر چتر و همگام با رهبر خود است.

رمضانی‌پور از فعالیت‌های وزارت ارشاد به ویژه وزیر در راستای پیگیری برنامه‌های فرهنگی قدردانی کرد و ابراز داشت: ایران اسلامی به خود می‌بالد که چنین فرزندانی تربیت کرده که با پیگیری‌های خود فرهنگ اصیل ایران را در قالب هنرهای اصیل به جامعه و جهان عرضه می‌دارند و اجازه نمی‌دهند اصالت هیچ یک از هنرهای ایرانی زیر سئوال رود.

به گزارش فارس، مردم مومن و متعهد و همیشه در صحنه رفسنجان در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) پس از اقامه نماز جمعه تا میدان صیاد شیرازی را با فریاد‌های کوبنده «مرگ بر صهیونیست» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

طنین فریاد مردم رفسنجان امروز کوبنده‌تر از همیشه بود، گویا مردم امروز مصمم‌تر ‌از همیشه برای نابودی این دو رژیم آماده‌تر و دل‌هایشان متحد‌تر بود.

فریاد «الله اکبر» و «اطاعت از رهبر» به گونه‌ای بود که دل دشمنان اسلام و ولایت به لرزه در آورد.

گرمای شدیدی که امروز بیشتر از روزهای دیگر حاکم شده بود، نیز نتوانست جلوی راهپیمایی ضد‌ آمریکایی و ضد صهیونیستی شهروندان رفسنجانی را بگیرد.

آن‌ها مانند همیشه آمده بودند و خواستار محاکمه این توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) شدند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول