اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

استکبار در برقراری دموکراسی و صلح یاوه‌سرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خلخال گفت: استکبار جهانی در برابر صلح و دموکراسی در جهان بشریت یاوه‌سرایی کرده و ادعای دروغین دارد.

استکبار در برقراری دموکراسی و صلح یاوه‌سرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید صابر امینی‌راد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: اجلاس تهران با موفقیت و شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و سخنان ارزشمند رهبری انقلاب در این اجلاس باید آویزه گوش جهانیان باشد که ایران اسلامی در راستای صلح و امنیت جهانی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به نتایج و ثمرات برگزاری این اجلاس برای کشورمان در عرصه جهانی و بین‌المللی تصریح کرد: اجلاس تهران عصبانیت استکبار را به دنبال داشته و آنها خودشان را به هر وسیله و ابزاری متوسل کردند تا بتوانند ضربه‌ای به ماهیت و اقتدار نظام اسلامی وارد کنند.

امینی‌راد در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه دشمن زبون ما بعد از تحرکات مختلف این بار سعی می‌کند با دروغ و معکوس نشان دادن واقعیت‌ها همه اتفاقات مبارک و میمون رخ داده در اجلاس را برعکس جلوه دهد، تصریح کرد: قطعاً در این موضع‌گیری خصمانه نیز استکبار بی‌آبرو می‌شود.

این مسئول در ادامه هفته تعاون را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با استفاده از این راهکار مطلوب به فکر مهار بیکاری و بسترسازی برای اشتغال مولد باشند.

وی از تعاون به عنوان یکی از ارکان اقتصادی در کشورمان یاد کرد و ادامه داد: هر چند این امر مورد غفلت واقع شده اما شایسته است نسبت به احیای آن اقدام شده و برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از این منظر فرصت اشتغال مولد فراهم آید.

به گزارش فارس، امام جمعه موقت خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به قیام 17 شهریور و کشتار جمع بی‌شماری از مردم بی‌دفاع توسط رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و بیان داشت: بهترین و پاک‌ترین فرزندان این سرزمین در قیام 17 شهریور جان خود را در راه استقرار حکومت اسلامی فدا کردند و اکنون وظیفه ما است که سنگر شهدا را خالی نگذاریم.

امینی‌راد با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) به برگزاری هر چه مطلوب‌تر ویژه برنامه‌های این یوم شهادت اشاره کرد و یادآور شد: بر همگان وظیفه شرعی و واجب است تا در ایام شهادت این امام همام در مساجد و اماکن مذهبی حضور داشته باشند.

وی روز مبارزه با بی‌سوادی را یادآور شد و گفت: باید تلاش شود تا ریشه بی‌سوادی از جامعه برچیده شده چرا که ائمه اطهار (ع) و پیامبر بزرگ اسلام (ص) به صراحت اعلام کردند علم در هر زمان و هر مکانی باید فرا گرفته شود.

امینی‌راد 19 شهریور سالروز رحلت اولین امام جمعه تهران سید محمود طالقانی را گرامی داشت و افزود: خدمات معنوی و ارزشمند این سید جلیل‌القدر به نظام اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی همچنین سالروز شهادت آیت‌الله مدنی امام جمعه تبریز را تسلیت گفت و تصریح کرد: منافقان با چنین تفکری هیچ وقت پیروز نشده و در آینده نیز موفق نمی‌شوند.

امینی‌راد خاطرنشان کرد: دشمنان و استکبار بدانند و یقین داشته باشند که اگر خداوند سبحان بخواهد عملی انجام شود با اقتدار تمام آن کار انجام می‌شود همان طوریکه حمله هواپیماهای مسافربری به برج‌های دوقلو در آمریکا نشان داد که هیچ کس را یارای مقابله با قدرت عظیم الهی نیست.

وی در پایان خطبه‌های نماز اضافه کرد: هر چند در این موضوع مسلمانان به عنوان تروریسم معرفی شده و در سایه آن جنگ صلیبی و کشتار مردم بی‌دفاع اتفاق افتاد اما حقیقت آن است که آمریکا احساس می‌کرد با این اقدامات می‌تواند خاورمیانه‌ای جدید با محوریت رژیم صهیونیستی غاصب درست کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول