اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جنبش دانش‌آموزی گیلان:

آمریکا اسلام را بزرگ‌ترین خطر برای خود می‌داند

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با صدور بیانیه اعلام کرد: آمریکا با اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) ضعف و پستی خود را اثبات کرد و اسلام را بزرگ‌ترین خطر برای خود می‌داند.

آمریکا اسلام را بزرگ‌ترین خطر برای خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه جنبش دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان گیلان ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) آمده است: اهانت به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام (ص) ضعف و پستی دشمنان و عظمت اسلام را به جهانیان ثابت کرد.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان نشان دادند که اسلام بزرگ‌ترین خطر برای آنهاست و می‌خواهند با این اعمال زشت اسلام و مسلمانان را مورد آزار قرار دهند و این دین پربرکت اللهی را در منطقه خاورمیانه حذف کنند.

در ادامه بیانیه جنبش دانش‌آموزی ذکر شده است: دشمنان یک بار با کشیدن کاریکاتور موهن قصد داشتند این کار را انجام دهند که با کمک خداوند متعال به مقصود خود نرسیدند.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر با توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) قصد چنین کاری را دارند که باز هم با کمک  خداوند و اتحاد مسلمانان جهان و بیداری اسلامی به مقصود خود نمی‌رسند.

اعضای شورای دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان این عمل زشت را به شدت محکوم کرده و از خداوند بزرگی بیشتر اسلام و مسلمانان و ضعف و پستی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول