اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی با محکوم کردن فیلم موهن پیامبر اکرم(ص)

آمریکا با کارهای بیهوده در لجن‌زار خود غرق می‌شود‌

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا تنها از پیشرفت اسلام و انحطاط خودش عصبانی است و با انجام این کارهای بیهوده تنها در لجن‌زار خود غرق می‌شود.

آمریکا با کارهای بیهوده در لجن‌زار خود غرق می‌شود‌

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ساخت فیلم موهن درباره شخصیت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: جهان اسلام امروز رو به اوج و پیشرفت غیر قابل باور است بنابراین آمریکا چاره‌ای جز انجام این اقدامات ندارد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون اسلام با تمام قدرت جلوتر از زمان در حال حرکت است و همان طوری که مشاهده می‌شود وقوع بیداری اسلامی 200 سال از زمان کنونی جلوتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی گفت: دشمنان با مشاهده شکل‌گیری بیداری اسلامی احساس خطر کرده و دست به کارهای بیهوده می‌زنند.

وی با بیان اینکه اکنون دست و پا زدن آمریکا فایده‌ای ندارد عنوان داشت: اقدامات آمریکا زمانی مفید بود که می‌توانست مردم را فریب دهد ولی اکنون مردم حیله‌ها و دسیسه‌های آنها را فهمیده و همه آنها را در نطفه خفه می‌کنند.

ممدوحی با اشاره به وظیفه مسلمانان در برابر این اقدام وقیحانه گفت: همه مسلمانان باید به آمریکا بفهمانند این گونه اعمال در اراده آهنین ملت‌های مسلمان هیچ اثری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام همیشه اقدامات قبیحانه خود را روی نقاط حساس انجام می‌دهند تا آنها را خدشه‌دار کنند ولی تاکنون اعمال آنها بی‌فایده بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواهند زور بگویند و منافع خود را ببرند ولی روزبه‌روز در حال خوار و ذلیل شدن هستند.

وی یادآور شد: آمریکا فقط و فقط از پیشرفت اسلام و انحطاط خودش عصبانی است و با انجام این کارهای بیهوده تنها در لجن‌زار خود غرق می‌شود.

ممدوحی عنوان داشت: اکنون مردم آمریکا دارای مشکلات فراوانی هستند به طوری که لازم است دولت آمریکا به جای کارهای بیهوده مشکلات خود را حل کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول