اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع):

آمریکا و اسرائیل در انزوای ملت‌ها و دولت‌ها گرفتار شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) گفت: آمریکا و اسرائیل در انزوای ملت‌ها و دولت‌ها گرفتار شده‌اند.

آمریکا و اسرائیل در انزوای ملت‌ها و دولت‌ها گرفتار شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد رضایی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به فضل خدا روز‌به‌روز نیز شاهد افتخارات بیشتر نظام اسلامی در سطح دنیا هستیم.

وی افزود: تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت ایران اسلامی در تمام عرصه‌هاست و بدون تردید غرب در برابر اندیشه و تفکر ولایت فقیه درمانده و عاجز شده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) با اشاره به پیشرفت‌های عظیم علمی ایران خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام منابع علمی رتبه‌بندی جهانی، ایران در رشد علم و تولید مقالات علمی نشان می‌دهد در منطقه مقام اول و در جهان مقام شانزدهم را داراست و این نشان دهنده برتری روحیه مقاومت، ایثار و اندیشه شگرف دینی و ملی ایرانیان بر اندیشه استکباری غرب است و این روند باید تداوم داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: رسیدن به مقام اول علمی منطقه آن هم 13 سال زودتر از پیش‌بینی بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله نشان دهنده مدیریت مدبرانه و علمی رهبر فرزانه انقلاب و نگاه خاص ایشان به تولید علم و ایجاد جنبش علمی در کشور است.

وی افزود: امروز غرب در برابر ایران اسلامی و ولایت فقیه به استیصال و بن‌بست رسیده، بنابراین تلاش می‌کنند به هر طریق ممکن با تمرکز هجمه‌ها و حمله‌های خود بر روی محور وحدت‌بخش ولایت فقیه زمینه جدایی مردم از نظام را فراهم سازند.

رضایی اذعان داشت: البته خوشبختانه باید گفت با هدایتگری‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم هر روز بر عظمت این انقلاب و نظام و رهبر فرزانه آن در جهان افزوده می‌شود.

وی نمونه این عزتمندی را برگزاری با شکوه و موفق اجلاسیه شانزدهم جنبش عدم تعهد در ایران دانست و گفت: با حضور سران و نمایندگان 120 کشور در ایران در واقع جهانیان فهمیدند آمریکا و اسرائیل در انزوای ملت‌ها و دولت‌ها گرفتار شده‌اند.

رضایی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را در جمع سران کشورهای غیر متعهد نشان دهنده اوج اقتدار و عظمت نظام اسلامی و ایستادگی در برابر نظام سلطه خواند و اظهار داشت: این مهم خشم رهبران رژیم صهیونیستی را به‌دنبال داشته است.

وی بیان کرد: امروز شاهد شکست هیمنه و قدرت نظام پوشالی لیبرال دموکراسی غربی در مقابل اندیشه مترقی اسلام هستیم.

رضایی خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول