اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

هوشیاری مسلمانان حرکت ددمنشانه آمریکا را به شکست تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: توهین‌ به ساحت مقدس پیامبر (ص) آشکار کننده حرکتی ددمنشانه و گستاخانه است که با هوشیاری و واکنش مسلمانان جهان به شکست تبدیل می‌شود.

هوشیاری مسلمانان حرکت ددمنشانه آمریکا را به شکست تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با پخش فیلم ضد اسلامی، آمده است: توهین آشکار تروریسم دولتی آمریکا به ساحت متبرک پیامبر (ص) قلب جهان را جریحه‌دار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: پخش این فیلم ضد اسلامی محصول ولنگاری و سیاست مزورانه‌ای است که دولت ضد دین آمریکا سبب آن شده و توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان نشانه جنگ تمام عیاری بوده که دولت آمریکا در دهه‌های اخیر آغاز کرده است.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است: در روزهای اخیر نیز شیوه‌ای دیگر از طرح منسجم صهیونیستی‌ و آمریکایی علیه اسلام آغاز شده و ساخت فیلمی سراسر توهین‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) نه تنها نشانه آزادی نیست بلکه آشکار کننده حرکتی ددمنشانه و گستاخانه است که با هوشیاری و واکنش مسلمانان جهان به شکست تبدیل می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه بیانیه خود ذکر کرده است: آنچه که امروز نظام فرهنگی و سیاسی آمریکا و صهیونیسم را برای حرمت شکنی آشکار تهییج کرده، سیاست یک‌جانبه‌نگری و برتری قومیتی است که ستیزه جویان کاخ سفید را به منفورترین حاکمان نزد ملل مسلمان مشهور کرده است.

این بیانیه اضافه کرده است: خشم و انزجار مردم در اقصی نقاط جهان و همدلی ادیان مختلف در محکوم کردن توطئه سازمان سیا و موساد به‌زودی دامن بانیان این حرکت زننده را می‌گیرد

در ادامه بیانیه آمده است: خوف از بیداری ملت‌ها با ایجاد جنگ مذهبی یادآور آغاز جنگ‌های صلیبی است که سردمداران کاخ سفید به آن متوسل شده‌اند و بدون تردید بیداری ملت‌ها و همراهی آنها با موج فزاینده اسلام‌خواهی، بساط جریان توهین کننده به مقدسات ادیان آسمانی را درهم می‌پیچد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم استان برای شرکت در تظاهرات محکومیت اقدام وقاحت‌آمیز اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در روز جمعه بعد از نماز جمعه دعوت کرده تا با ابراز انزجار از دستگاه‌های تبلیغی و اهانت کننده به مقدسات اسلامی نفرت خود را به استکبار جهانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول