اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح پاکسازی نقاط آلوده

15 کیلوگرم هرویین در قزوین کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مأموران انتظامی این استان در طرح پاکسازی از نقاط آلوده 15 کیلوگرم ماده مخدر هرویین را کشف و ضبط کردند.

15 کیلوگرم هرویین در قزوین کشف شد

قاسم غیاثوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران انتظامی استان قزوین در طرح پاکسازی از نقاط آلوده 40 نگهدارنده و توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و 15 کیلوگرم ماده مخدر هرویین را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در نخستین اقدام روز گذشته، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: در بازرسی از خودروی پژو 405 مقدار 15 کیلوگرم ماده مخدر هرویین که به طور ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

غیاثوند ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان قزوین در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده 24 معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

این مسئول عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا نیز در ادامه اجرای این طرح سه نگهدارنده و هفت توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و 34 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در خاتمه اضافه کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان آبیک نیز در طرح پاکسازی نقاط آلوده پنج نفر دستگیر و 119 گرم مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول