اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشدید مبارزه با توزیع‌کنندگان موادمخدر در مراغه

کشف اسحله جنگی از توزیع‌کننده موادمخدر در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف اسلحه جنگی و مقادیر فشنگ از توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف اسحله جنگی از توزیع‌کننده موادمخدر در مراغه

عیسی هاتفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه، خبر از اجرای طرح برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان موادمخدر در این شهرستان داد و اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و پخش‌کنندگان موادمخدر برابر گزارش پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در بازرسی از فردی به هویت "ح - الف "مقدار قابل توجهی شیشه و تریاک کشف کرد.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از خانه باغ متهم سابقه‌داری به هویت "غ - ج" یک قبضه اسلحه کلاش به شماره بدنه 1984 با 154 تیر جنگی مربوطه، سه تیغه خشاب، یک عدد سینه خشاب، سه جلد خشاب و یک عدد ترازوی دیجیتالی جیبی که در حمام خانه باغ جاسازی شده بود، کشف شد.

هاتفی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

جمع‌آوری 40 معتاد خطرناک

وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از لوث وجود معتادان تابلو در شهرستان مراغه خبر داد و افزود: در ادامه اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از لوث خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان تابلو و خطرناک، ماموران انتظامی این شهرستان 40 نفر را دستگیر کردند.

هاتفی افزود: برابر گزارش پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مراغه با برنامه‌ریزی قبلی و شناسایی محل‌های پاتوق معتادان تابلو و خرده‌فروشان در محلات و پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر مراغه ماموران این پلیس با همکاری سایر واحدهای اجرایی در یک عملیات ضربتی جمعاً تعداد 40 نفر که 33 نفر معتاد تابلو مرد و سه نفر معتاد تابلو زن را جمع‌آوری و برای درمان به کمپ‌های گلستان و اطهر تحویل دادند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول