اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد

کشف 8 کیلوگرم موادمخدر در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از هشت کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف 8 کیلوگرم موادمخدر در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کاشان، منوچهر صفایی، اظهار داشت: قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر که قصد داشتند بیش از هشت کیلوگرم تریاک را به مقصد برسانند با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی با کنترل خودروهای عبوری در محور کاشان به سه نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس به مقصد تهران به اسامی«م ـ ک» 28 ساله، «ی ـ ک» 25 ساله و «ط ـ ب» 29 ساله مظنون شدند و در بازرسی از وسایل همراه متهمان مقدار هشت کیلو و 305 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مسئول افزود: متهمان به همراه پرونده برای اجرای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری یک فروشنده موادمخدر در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشان فروشنده مواد افیونی با بیش از دو کیلوگرم موادمخدر شناسایی و دستگیر شد.

صفایی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشان با استفاده از منابع خبری از فعالیت فردی به نام«غ ـ ر» 50 ساله در رابطه با تهیه و توزیع موادمخدر با خبر و با هماهنگی مقام قضایی و انجام یک‌سری فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی در بازرسی از منزل متهم مقدار دو کیلو و 992 گرم تریاک و 72 گرم سوخته تریاک آماده عرضه را کشف و ضبط کردند و متهم به همراه پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین در ادامه از شناسایی و دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در کاشان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و با انجام کنترل خودروهای عبوری در محور کاشان به یکی از مسافران اتوبوس به مقصد کرمانشاه به نام«و ـ خ»41 ساله مظنون شدند.

صفایی متذکر شد: مأموران در بازرسی بدنی از متهم مقدار یک کیلو و 950 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای دور بدن خود جاسازی کرده بود کشف و ضبط شد و متهم به همراه پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول