اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیر‌خانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه خبر داد

امحاء 400 کیلوگرم موادمخدر استان در اسلام‌آباد‌غرب

خبرگزاری فارس: رئیس دبیر‌خانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه گفت: در حضور مردم و مسئولان 400 کیلوگرم از موادمخدر در اسلام‌آباد‌غرب مورد امحاء قرار گرفت.

امحاء 400 کیلوگرم موادمخدر استان در اسلام‌آباد‌غرب

 مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر مراسم مختص به این روز در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با حضور مردم و مسئولان استانی برگزار شد.

محمدی ادامه داد: در حضور مردم و مسئولان 400 کیلوگرم از موادمخدر استان را که در سنوات گذشته توسط ماموران انتظامی مبارزه با موادمخدر کشف و ضبط شده مورد امحاء قرار گرفت و با استقبال بی‌نظیر و رضایت‌مندی مردم روبه‌رو شدیم.

وی با اشاره به پیام امحاء 400 کیلوگرم موادمخدر افزود: امحاء امروز نشان داد که عزم و اراده مسئولان استان در مبارزه موادمخدر بسیار جدی است و دستگاه قضایی بدون هیچ ترحمی در بین جامعه با عاملان موادمخدر برخورد خواهد کرد.

رئیس دبیر‌خانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه انتخاب کارآفرین برتر در زمینه بهبود معتادان بهبود یافته را افتخاری بزرگ بیان کرد و گفت: گرفتن جایزه و لوح تقدیر از معاون اول رئیس‌جمهور در راستای به کار گرفتن معتادان بهبود یافته یکی از افتخارات استان است.

وی با اشاره به دیگر افتخارات تصریح کرد: همزمان با جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) دبیر جمعیت اعضای سبز کرمانشاه به عنوان جوان برگزیده کشور از سوی رئیس‌جمهور لوح و جایزه دریافت کردند. 

محمدی کشف 200 کیلوگرم موادمخدر را توسط ماموران نیروی انتظامی و موادمخدر را عملیات غرورآفرینی در چند روز اخیر عنوان کرد و آن را خدمتی بزرگ در برابر مردم استان کرمانشاه دانست.

وی اظهار کرد: در روزهای گذشته از مسلم دارابی قوی‌ترین مرد ایران به عنوان سفیر پیشگیری از اعتیاد در استان کرمانشاه تجلیل شد و همچنین امروز از علی مظاهری پرچم‌دار کاروان ورزشی المپیک در لندن به عنوان الگوی جوان کرمانشاهی در استان معرفی شد.

محمدی در پایان گفت: در حاشیه این مراسم برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی برگزار شد و همچنین از 12 فعال برگزیده در زمینه مبارزه با مواد‌مخدر و یک خانواده شهید و یک جانباز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول