اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان تبریز:

زندان تبریز پاک‌ترین زندان از حیث وجود موادمخدر است

خبرگزاری فارس: رئیس زندان تبریز، این زندان را پاک‌ترین زندان از حیث وجود موادمخدر در کشور اعلام کرد.

زندان تبریز پاک‌ترین زندان از حیث وجود موادمخدر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور، علی استادی در جلسه مشترک کمیسیون حقوق بشر اسلامی و بازدید از زندان تبریز از وضعیت فعلی زندان و فعالیت‌های تربیتی و آموزشی زندان و اشتغال زندانیان در واحد کارخانجات گزارشی را ارائه کرد که مورد استقبال هیئت قرار گرفت و خواستار رسانه‌ای شدن این فعالیت‌ها شدند.

وی، زندان تبریز را پاک‌ترین زندان از حیث وجود موادمخدر عنوان کرد و افزود: این مطلب اخیراً در زمان بازدید حسین ذبحی معاون قضایی دادستان کل کشور از طریق دستگاه ویژه موادیاب به اثبات رسیده است. 

وحید کاظم‌زاده دبیر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی در این جلسه بر لزوم انتقال فوری زندان تبریز به خارج از شهر تاکید کرد و با اشاره به لزوم ساخت زندانی استاندارد برای تبریز در محل در نظر گرفته شده در منطقه بابا باغی گفت: لازم می‌دانم از تلاش‌های رئیس کل محترم دادگستری استان به علت تلاش‌های ‌صورت پذیرفته در این زمینه قدردانی کنم.

دبیر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی با بیان اینکه نگهداری بیش از 4 هزار و 300 زندانی در یک محیط کوچک یک‌هزار و 200 نفره، در شأن تبریز نیست، افزود: تبریز شهر اولین‌ها بوده و لازم است زندان آن نیز در شأن مردم آن باشد.

وی مهم‌ترین مطالبات زندانبانان از مسئولان را در نظر گرفتن شغل آنان به عنوان مشاغل سخت عنوان کرد و افزود: شغل زندانبانان و مددکاران زندان‌ها باید در ردیف مشاغل سخت قرار گیرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول