اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از یک کیلو و 245 گرم هرویین فشرده در خرم‌آباد خبر داد.

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین در خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سرتیپ دوم کاظم علیزاده اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ از فعالیت گسترده یک نفر در امر توزیع مواد مخدر صنعتی مطلع شدند که با هماهنگی مقام قضایی و انجام فعالیت‌های اطلاعاتی روز گذشته موفق به دستگیری این سوداگر شدند.  
 وی ادامه داد: در این زمینه روز گذشته اکیپی از مأموران مبارزه با مواد مخدر محورهای مواصلاتی بروجرد- خرم‌آباد را تحت کنترل خود قرار داده که در نهایت متهم را در داخل یک دستگاه خودرو  تاکسی در مسیر دورود خرم‌آباد مشاهده و دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بازرسی بدنی از فرد مذکور، 968گرم هروئین فشرده جاسازی شده در داخل کفش‌‌های وی کشف و ضبط شد.
وی یادآورشد: در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که نام‌برده مقداری مواد را به صورت بلع معده‌ای نیز حمل کرده که تاکنون 27 بسته هرویین فشرده به وزن 277 گرم با لفافه از این متهم کشف و ضبط شده است.
این مقام انتظامی اذعان کرد: همچنین متهم مبلغ 100 میلیون ریال به مأموران پیشنهاد رشوه داد که با امتناع مأموران از این کار این موضوع نیز ضمیمه پرونده فرد نام‌برده شده است.
فرمانده انتظامی لرستان کل کشفیات مواد مخدر را یک کیلو و  245 گرم هرویین فشرده اعلام کرد و گفت: تحقیقات کامل از متهم برای کشف مواد‌مخدر همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول