اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه جشنواره عکس زندگی شهری در زاهدان

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: نخستین نمایشگاه جشنواره عکس زندگی شهری توسط شهرداری زاهدان در محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه جشنواره عکس زندگی شهری در زاهدان

اسماعیل حسین‌زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با هدف نمایش مشارکت‌های مردمی در صحنه‌های مختلف و نشان دادن ارتباط و نزدیکی بیشتر اقشار مختلف مردم، نخستین جشنواره عکس زندگی شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به یک هزار عکس به دست ما رسیده است که 70 عکس در محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان واقع در خیابان آزادی از سیزدهم در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

شهردار زاهدان زمان برگزاری نمایشگاه را از 13 شهریور تا 17 شهریور اعلام کرد و ادامه داد: عکس‌هایی که در معرض نمایش قرار داده شده توسط داوران اهل فن انتخاب شده است و بعد از پایان نمایشگاه، نفرات اول تا سوم و هفت نفر برگزیده متعاقباً انتخاب خواهند شد.

حسین‌زهی یادآور شد: داوران این جشنواره نیز از اساتید دانشگاه هنر هستند.

وی گفت: علاقمندان حدود یک هزار عکس را از 25 تیرماه تا 10 مردادماه به دبیرخانه جشنواره عکس زندگی شهری فرستاده‌اند که از این تعداد، 10 نفر به عنوان برترین‌ها انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول