اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان کجایند!!!

زندگی مردی با خانواده‌اش در محور سیرجان ـ کرمان

خبرگزاری فارس: مردی که با خانواده‌اش محل زندگی خود را کاروانسرای مسجد قدیمی در 60 کیلومتری محور سیرجان به کرمان انتخاب کرده است سختی زندگی در بیابان را بر زندگی پرهیاهوی شهرنشینی ترجیح می‌دهد.

زندگی مردی با خانواده‌اش در محور سیرجان ـ کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مردی که با خانواده‌اش محل زندگی خود را کاروانسرای مسجد قدیمی در 60 کیلومتری محور سیرجان به کرمان انتخاب کرده است سختی زندگی در بیابان را بر زندگی پرهیاهوی شهرنشینی ترجیح می‌دهد.

عباس امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: با 43 سال سن و دارای همسر و سه فرزند دختر، هشت سال است بیابان را برای زندگی انتخاب کرده‌ام، اما محل اسکان و زندگی‌ام مسجد قدیمی است که بلااستفاده مانده است تا حداقل در محور جاده آسفالته منتظر کمک‌های احتمالی و اتفاقات باشم.

این مرد که به گونه‌ای درگیر مشکلات زندگی است، می‌گوید: شاید درآمدم در ماه به 100 هزار تومان نمی‌رسد و آب مورد نیاز خود را از قنات‌های دوردست و یا توسط ماشین‌های تانکر آب‌پاش محور در حال ساخت سیرجان به کرمان تأمین می‌کنم و برق هم ندارم و به روش قدیمی اگر نفتی باشد، چراغ نفتی برای روشنایی دارم.

امیری سرگرم پرورش تعداد کمی مرغ و گوسفند است و خود را دامدار خرده و بیکار می‌نامد که به علت تنهایی بارها مورد حمله گرگ‌ها در بیابان کوهستانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با پیگیری همسرم برخی از مسئولان  چند سال پیش از بدبختی در زندگی ما بازدید کردند، اما وعده و وعیدها در حد حرف گذشت و نه کاری برایمان پیدا شد و نه قدمی برای زندگی ما به انجام رسید.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول