اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور ـ 1:

کشور به پایگاه سازندگی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: وزیر کشور با بیان اینکه کشور به پایگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت:‌ دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم به دنبال سیاه‌نمایی عملکرد نظام اسلامی هستند.

کشور به پایگاه سازندگی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی محمد نجار ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل، از اردبیل به عنوان کانون پرورش علما و فقهایی همچون مروج، ‌مشگینی، موذن‌زاده و شیخ‌ صفی‌الدین یاد کرد.

وی اظهار داشت:‌ بزرگان این دیار همیشه در طی تاریخ درخشیده‌اند و نشان دادند که این جایگاه ارزشمند همیشه ماندگار و پایدار است.

این مسئول با قدردانی از جوانان و ورزشکاران افتخار‌آفرین این دیار در عرصه‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: به سهم خودم به عنوان عضو کوچکی از دولت خدمتگزار کارهای انجام شده را شایسته تقدیر می‌دانیم و معتقدیم این فعالیت‌ها حاصل کار شبانه‌روزی جمعی مسئولان و مدیران است.

وزیر کشور از زحمات سید حسین صابری در کسوت استانداری اردبیل قدردانی کرد و برای نیکزاد استاندار اردبیل آرزوی توفیق کرد.

محمد نجار یادآور شد: بحمد‌الله فضای کار و تلاش در سراسر کشور با انگیزه خدمت متعالی بی‌نظیر است و در جای جای کشور این فعالیت‌ها موج می‌زند.

این مسئول ساختن ایران را در سایه یکپارچگی، وحدت و تلاش مضاعف عنوان کرد.

وزیر کشور علت کینه‌توزی دشمنان را کارهای شاخص انجام شده نظام برشمرد و افزود: ما در کنار اینکه بر پایه ارزش‌ها و اصول کارها را به پیش بردیم بلکه سعی کردیم کارهای شاخصی را در 33 سال گذشته از خود به یادگار بگذاریم که این عرصه خدمت خود سبب عصبانیت دشمن شده است.

نجار خدمات شبانه‌روزی دولت خدمتگزار را یادآور شد و تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده در نظام اسلامی ما هر روز قوی‌تر از دیروز بوده و کمبود‌ها و کسری‌ها نیز به سرعت در حال برطرف شدن است.

وی بیان داشت: وقتی به پشت سر نگاه می‌کنیم با روند رو به رشد و رو به جلو مواجه هستیم که به رغم دشمنی‌ها و فشار آنها جمهوری اسلامی ایران عرصه کار و خدمت است.

وزیر کشور ادامه داد: بر اساس سنخیت کاری به هر جای کشور سفر می‌کنم کشور را کارگاه سازندگی می‌بینم که پروژه‌های جدید و قابل قبولی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد نجار تصریح کرد: دشمن در این حال و هوا دنبال سیاه‌نمایی است و به همین دلیل سعی می‌کند با معکوس جلوه دادن خدمات، کارهای انجام شده را همراه با ضعف و ناتوانی نشان دهد تا تمام اقدامات نظام اسلامی را زیر ‌سئوال ببرد.

این مسئول با بیان اینکه در دولت نهم و دهم توانمندی‌ها و کارهای انجام شده کاملاً مشروط و معلوم است، ابراز داشت: ‌امروز در عرصه کار، توسعه، عمران و همچنین دستیابی به علم و فناوری‌های جدید حرکتی شاخص داشتیم به طوری که محور توسعه را دانایی‌مداری توصیف کردیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول