اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

برگزاری 4 هزار برنامه در طرح «محله ما محله زندگی»

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری 4 هزار برنامه در طرح محله ما محله زندگی خبر داد.

برگزاری 4 هزار برنامه در طرح «محله ما محله زندگی»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی شهرداری مشهد،‌ حسین شادکام عصر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی با اشاره به اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی در مناطق 13 گانه مشهد اظهار کرد: یکی از شاخص‌های شهرهای توسعه‌یافته داشتن شهروند سالم است که برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در همین راستا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به سرعت شهرنشینی در چند دهه گذشته نسبت به روستانشینی اشاره و افزود: افزایش جمعیت در شهرها که در حال حاضر بیش از 70 درصد افراد را در خود جای داده‌اند پیامدهای مختلفی را به همراه داشته که این امر با تغییر فقدان سلامت همراه بوده است.

وی ادامه داد: سلامت فقط سلامت جسمی نیست، امروز برخی از ساکنان شهرها در عین حال که از نظر جسمی سالم هستند، اما از نظر روحی و روانی دچار بیماری‌اند.

شادکام وظیفه مدیریت شهری را در حوزه سلامت روحی و روانی بزرگ دانست و تصریح کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و ما باید در این مسئله بیشتر کار کنیم چرا که این موضوع وظیفه سنگین‌تر را بر گردن مدیریت شهری نهاده است.

وی اضافه کرد: ساخت انواع فرهنگسراها، سالن‌های ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، جنگ‌های شادی و ... از جمله برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی است که برای پیشگیری از در معرض آسیب روحی و روانی قرار گرفتن شهروندان این کلانشهر اجرا می‌شود.

شادکام به طرح محله ما محله زندگی که چندی پیش اجرای برنامه‌های فرهنگی آن در شهر آغاز شده است اشاره کرد و افزود: برگزاری 4 هزار برنامه مختلف در قالب طرح محله ما محله زندگی تعریف شده که در مناطق 13 گانه شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول