اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده دوران دفاع مقدس:

مسئولان به معیشت و زندگی رزمندگان توجه بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: رزمنده دوران دفاع مقدس در هندیجان گفت: مسئولان به معیشت و زندگی رزمندگان توجه بیشتری کنند.

مسئولان به معیشت و زندگی رزمندگان توجه بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، ناصر حکیمی صبح امروز در یادواره شهید «مصطفی ملحان» که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات مدرسه سمیه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که نمی‌توان هیچ شخصیتی را با آنها مقایسه کرد.

وی با اشاره به جایگاه شهادت در قرآن افزود: همه شهدا در نزد پروردگار از جایگاه عظیم و بزرگی برخوردار هستند که این عظمت به خاطر جانفشانی آنان در راه خداوند به‌دست آمده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس و عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان عنوان کرد: رزمندگان نیز چون شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل هشت سال تمام سنگرداری کرده و در این مسیر هیچگاه تردید و ترس به خود راه ندادند.

وی اضافه کرد: عشق به اسلام و میهن سبب شده که رزمندگان و شهدا خانواده و خودشان را از خاطر ببرند و تنها به مصلحت نظام بیندیشند.

حکیمی با بیان اینکه مسئولان باید بیش از پیش خانواده‌های شهدا و رزمندگان همچنین جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را ارج نهند، گفت: امروز با وجود برنامه‌ها و یادواره‌هایی که در بزرگداشت رزمندگان دفاع مقدس ترتیب داده می‌شود اما توجه به زندگی و معیشت آنها نیز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم در راستای رفاه حال بیشتر رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با بازدید از وضعیت زندگی آنها، در راستای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

* برگزاری یادواره شهدا در راستای انتقال فرهنگ شهادت است

دبیر یادواره شهید «مصطفی ملحان» نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: برگزاری یادواره و بزرگداشت‌هایی به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی همواره در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر به‌ویژه جوانان بسیار مؤثر است.

عبدالله داوودی در پایان گفت: امیدواریم این مراسم در راستای بازآوری یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی مؤثر واقع شده و ما را به فضای دوران دفاع مقدس نزدیک کند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول