اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران خبر داد

بسیج سازندگی مازندران در آذربایجان‌شرقی 100 واحد مسکونی می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: بسیج سازندگی مازندران ساخت 100 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی را در دستور کار دارد.

بسیج سازندگی مازندران در آذربایجان‌شرقی 100 واحد مسکونی می‌سازد

عبدالسعید رنجبر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری با اعلام خبر ساخت 100 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان روستاهای شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان توسط بسیج سازندگی مازندران اظهار داشت: مقدمات اولیه برای ساخت 100 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی مازندران انجام شد.

وی با اشاره به بازدیدی که منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی داشت، گفت: مکانی که بسیج سازندگی مازندران قرار است در آن 100 واحد مسکونی را احداث کند بازدید شد و مقرر شد پس از آواربرداری اولیه، کار ساخت واحدهای قبل از شروع سرمای زودرس انجام گیرد.

مشاور استاندار مازندران  ادامه داد: در بازدید اولیه، توافق‌ها بر چگونگی حضور بسیج سازندگی مازندران با هماهنگی بسیج سازندگی آذربایجان شرقی به عنوان مسئول قرارگاه سازندگی، کمیته امداد و بهزیستی انجام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران در ادامه از اعزام چهار کارشناس بسیج سازندگی مازندران برای بررسی بیشتر به منطقه آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: کارشناسان بسیج سازندگی مازندران برای بررسی بیشتر نحوه حضور و ساخت منازل مسکونی در منطقه زلزله‌زده به مدت 10 روز در این منطقه حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک مسائل را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش کامل مشکلات و معضلات را به استان ارائه می‌دهند.

وی در ادامه یادآور شد: پس از بررسی دقیق از وضعیت منطقه زلزله‌زده، وسائل و امکانات مورد نیاز و نیز نیروهای ماهر برای ساخت منازل مسکونی مورد تعهد بسیج سازندگی مازندران به منطقه زلزله‌زده آذربایجان انتقال داده می‌شود.

این مسئول از اعلام آمادگی تعداد زیادی از دانشجویان گروه‌های جهادی و اعضای گروه‌های جهادی مساجد و محلات برای بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به سابقه حضور بسیج سازندگی در مناطق محروم بیان داشت: در سال جاری یک‌هزار و 200 گروه اردوی جهادی در سطح استان مازندران به مناطق محروم اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: 70درصد فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم  به اقدامات عمرانی اختصاص دارد.

این مسئول گفت: با توجه به تجربیاتی که بسیج سازندگی به خاطر حضور در مناطق محروم دارد در صورت فراهم بودن شرایط توسط سازمان‌هایی که نیاز است با این سازمان همکاری کنند در اسرع وقت به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از اعزام گروه جهادی دانشجویی با هماهنگی بسیج سازندگی مازندران به منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد و متذکر شد: این گروه که تعداد آنها به 20 نفر می‌رسد برای کمک به پرسنل بسیج سازندگی مازندران در منطقه زلزله‌زده ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول