اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان زنجان:

90 درصد درآمدهای استان زنجان از منابع مالیاتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق امور مالیاتی استان زنجان گفت: 90 درصد درآمدهای قابل پیش‌بینی و پایدار استان زنجان از منابع مالیاتی است.

90 درصد درآمدهای استان زنجان از منابع مالیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر قاسم‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع خود و معارفه حسین حقیقی به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان زنجان اظهار داشت: همه تلاش‌هایم در راستای مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع بوده است.

وی به موفقیت‌های کسب شده توسط اداره کل مالیاتی استان زنجان اشاره کرد و افزود: توفیقات کسب شده مرهون همکاری همکاران اداره کل مالیات استان زنجان است.

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان زنجان از تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده در امور مالیات برای استان زنجان در سال گذشته خبر داد و گفت: 90 درصد درآمدهای پیش‌بینی شده برای استان از محل درآمدهای مالیاتی است.

وی با اشاره به تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده از محل درآمدهای مالیاتی تصریح کرد: استان طی چند سال گذشته همیشه رتبه‌های برتر را در این رابطه کسب کرده است.

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان زنجان مکانیزه‌کردن اغلب خدمات را در اداره کل مالیاتی استان زنجان از دیگر تحولات ایجاد شده در این اداره کل اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 31 خدمات الکترونیکی در امور مالیات ارائه می‌شود.

وی کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی را از دیگر موفقیت‌های این اداره کل اعلام کرد.

قاسم‌زاده از برگزاری کلاس‌های ارتقای دانش‌افزایی برای کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان زنجان طی چند سال گذشته خبر داد.

وی موفقیت‌های به دست آمده در مورد درآمدهای مالیاتی استان زنجان را در سایه توافق و همکاری صنوف و واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: تاسیس اداره مالیاتی در سایر شهرستان‌های فاقد اداره مالیاتی هم از اقدامات چند سال گذشته بوده است.

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان زنجان به همکاری مطلوب مودیان مالیاتی استان اشاره کرد و گفت: 85 درصد از پرونده‌های مالیاتی استان زنجان بر اساس خوداظهاری مالیات‌دهندگان تشکیل شده است.

در این مراسم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به انجام کارهای مطلوب در دو دولت نهم و دهم در امور مالیاتی اشاره کرد و افزود: اصلاح امور مالیاتی کشور به عدالت‌محوری می‌کند.

ابوالفضل فلاح مدیرکل سابق امور مالیاتی استان زنجان را از مدیران صادق و سالم استان زنجان اعلام کرد که در طول دوره 10 ساله مدیریت خود موفقیت‌های خوبی را کسب کرد.

اکبر قاسم‌زاده طی حکمی که در این مراسم قرائت شد به عنوان مشاور رئیس امور مالیاتی کشور منصوب شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول