اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد

پیش‌بینی 165 میلیاردی سهمیه درآمدهای مالیاتی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان گفت: سهمیه درآمدهای مالیاتی سیستان‌وبلوچستان از سوی سازمان امور مالیاتی کشور 165 میلیارد تومان پیش‌بینی شد.

پیش‌بینی 165 میلیاردی سهمیه درآمدهای مالیاتی سیستان‌وبلوچستان

حمید شیخ اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مؤدیان در فرصت باقیمانده تا پایان تیرماه برای برخورداری از معافیت‌های پیش‌بینی شده در قانون برای تسلیم اظهارنامه الکترونیکی مالیات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: صاحبان مشاغل باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 90 را با درج صحیح اطلاعات هویتی، شماره ملی، نشانی و کدپستی محل فعالیت در فرم اظهارنامه مالیاتی و تسلیم تصویر کارت ملی و قبض تلفن ثابت محل فعالیت به همراه اظهارنامه بصورت حضوری یا پستی به واحدهای امور مالیاتی استان تسلیم کنند.

شیخ اسدی درباره پرداخت یا تقسیط مالیات ابرازی بیان داشت: برای مودیانی که به صورت الکترونیکی نسبت به ارائه اظهارنامه اقدام کنند، حداقل 30 درصد مالیات به صورت نقد به همراه اظهارنامه و مابقی در هفت قسط مساوی ماهانه تا پایان بهمن ماه 91 و برای سایر مودیان حداقل 50 درصد مالیات به صورت نقد به همراه اظهارنامه و مابقی در پنج قسط مساوی ماهانه تا پایان آذرماه 91 تقسیط می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه درآمد وصولی مالیات بر ارزش افزوده نقش مهمی در توسعه عمران شهری و افزایش فضاهای سبز دارد، گفت: با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال 87 تاکنون، قریب 20 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

وی افزود: مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده با توجه به فراخوان‌های انجام شده در صورتی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال ثبت نام و اظهارنامه مربوطه را ارائه کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول