اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

درآمد 4710 میلیارد ریالی مالیاتی آذربایجان‌ شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان ‌شرقی گفت: طی سال‌ جاری برای استان مبلغ 471 میلیارد تومان درآمد استانی شامل درآمد مالیاتی و سایر درآمد دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی و مصوب شده است.

درآمد 4710 میلیارد ریالی مالیاتی آذربایجان‌ شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، رسول رسولی در جلسه با ذیحسابان شهرداری‌های استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: طی سال‌جاری برای استان مبلغ 471 میلیارد تومان درآمد استانی شامل درآمد مالیاتی و سایر درآمد دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی و مصوب شده است و همه دستگاه‌های اجرایی لازم است در این راستا تلاش و کوشش کنند تا درآمدهای استانی به موقع وصول شود.
وی افزود: در تلاش هستیم به هر نحو ممکن این درآمد را تحقق بخشیم.
رسولی از ذیحسابان خواست به محض کسر مالیات حقوق، آن را به حساب خزانه واریز و ارسال کنند و در مواقعی که از مالیات معاف هستید لیست آن را ارسال کنید و مالیات پیمانکاری موضوع ماده 100 و 5 درصد را کسر و به حساب مالیات واریز کنند و نسبت به مالیات بر ارزش افزوده عنایت داشته و آن را اجرا کنند، چرا که مالیات بر ارزش افزوده جریمه سنگینی دارد.
مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی افزود: پول آلایندگی که بین شهرداری‌ها توزیع می‌شود براساس دو پارامتر جمعیت و ضریب آلایندگی مشخص شده از سوی محیط زیست به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.‌
ناصر لایحی معاون هزینه سازمان و رئیس خزانه معین استان‌آذربایجان شرقی نیز گفت: امور ذیحسابی‌ها و گروه نظارت مالی و نیز اداره تمرکز و تلفیق حساب‌های سازمان آماده پاسخگویی به سئوالات و ابهامات ذیحسابان شهرداری‌های استان است.
وی گفت: براساس قانون مناقصات لازم است هرگونه مناقصه در پایگاه ملی مناقصه ثبت شده و در کمیسیون مناقصات علاوه بر شهردار و ذیحساب، یکی از اعضای شورا و نیز نماینده سازمان بازرسی حضور داشته باشد.
حسن رضازاده ذیحساب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ‌آذربایجان ‌شرقی همچنین قانون مناقصات عمومی را برای حضار تشریح کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول