اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد:

رشد 20 درصدی درآمد مالیاتی مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به درآمد 18 میلیارد تومانی بخش مالیات در این استان از رشد 20 درصدی مالیاتی مازندران خبر داد.

رشد 20 درصدی درآمد مالیاتی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، محمود شعبانزاده در حاشیه شورای اداری شهرستان عباس‌آباد که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد با اشاره به سفر وزیر اقتصاد به استان مازندران اظهار داشت: با توجه به تعطیلات ایام سوگواری امام حسین(ع) و بنا بر سفارش رئیس جمهور درباره حضور وزرا در مناطق مختلف مبنی بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم، ورزا و روسای سازمان‌ها در شهرستان‌های مختلف حاضر شدند.
وی افزود: وزیر اقتصاد در این سفر پیگیر بحث مسائل اقتصادی به ویژه سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال نیز بودند و به دنبال موضوع‌های قابل طرح و ایده‌های جدید نیز هستند.
شعبانزاده ادامه داد: همچنین در این نشست‌ها تبادل نظر درباره بهره‌گیری از صندوق توسعه ملی در مقوله سرمایه‌گذاری و اشتغال نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها و انگیزه‌های حضور وزیر اقتصاد نظارت و تاکید بر نظم سازمانی و اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات بر پایه قوانین و رسیدگی به مشکلات مردم بود که در این راستا پس از پایان جلسه تخصصی به برخی از مشکلات مردم نیز رسیدگی کرد.
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه طرح تحول نظام گمرکی و بانکی درباره صادرات و واردات و شاخصه‌های ارز در برابر ریال نیز در حال اجرا هستند به مبلغ کلی یارانه‌های پرداختی تا مرحله نهم اشاره و خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 423 میلیارد و 200 میلیون تومان یارانه پرداخت شده که 969 هزار و500 خانوار با جمعیتی بیش از 3 میلیون و 80 هزار نفر را شامل می‌شود.
شعبانزاده با تاکید بر اینکه شهروندان و مازندرانی‌ها برای رفع عیوب و ثبت آمار اقتصادی خود می‌توانند به سامانه ثبت آمار اقتصادی از طرق پلیس +10 و ثبت شماره حساب بانکی از طریق سایت yaraneh.ir اقدام کنند، افزود: در مرحله نهم 142 میلیارد و 700 میلیون یارانه به مازندرانی‌ها پرداخت شده است.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول