اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

رشد 13 درصدی درآمدهای مالیاتی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: درآمدهای مالیاتی در 4 ماهه اول امسال 269 میلیارد تومان بوده و این رقم با توجه به مصوب بودجه سال جاری 13 درصد رشد نشان می‌دهد.

رشد 13 درصدی درآمدهای مالیاتی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال 779 میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی دریافت شود که نسبت به 12 ماهه سال 90 که 480 میلیارد تومان بود 60 درصد رشد خواهد داشت.

جهانبخش درآمدهای مالیاتی در 4 ماهه اول امسال را 269 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم با توجه به مصوب بودجه سال 1391، 13 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی گفت: در سال مالی گذشته استان بوشهر با توجه به شاخص‌های ارائه شده از منظر فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار بوشهر پرداخت مالیات در فرهنگ اسلامی را تکلیف شرعی و قانونی دانست و افزود: لازم است برای پرداخت مالیات فرهنگ‌سازی شده تا امورات کشور تأمین شود.

جهانبخش با اشاره به اینکه از 40 هزار خود اظهاری مالیاتی، 1700 مورد آن دستی و مابقی الکترونیکی است گفت: باید برای فرهنگ خود اظهاری پرداخت مالیات به منظور پاک کردن مال بیشتر تلاش شود.

وی گفت: سهم استان بوشهر از 29 هزار و 400 میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی کشور 2.8 درصد است که جایگاه مناسبی است.

استاندار بوشهر جایگاه استان در پروژه‌های مهر ماندگار را ویژه دانست و افزود: از 600 طرح ماندگار کشور 38 طرح آن با 37 هزار میلیارد تومان مربوط به استان بوشهر است.

اکبرپور مدیرکل گمرکات استان بوشهر نیز درآمدهای این دستگاه اقتصادی در 4 ماهه اول امسال را با 44 درصد افزایش 319 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سال گذشته درآمدهای گمرکات از مرز 100 میلیارد تومان گذشت و به 118 میلیارد تومان رسید که به خزانه دولت واریز شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول