اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

وصول درآمدهای مالیاتی همراه با تقویت اعتماد مردم باشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: متولیان امر مالیات در وصول درآمدهای مالیاتی تقویت اعتماد مردم را مدنظر قرار دهند.

وصول درآمدهای مالیاتی همراه با تقویت اعتماد مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از رموز موفقیت نظام اعتماد مردم به نظام و دولت است و همین اعتماد موجب شده است که مردم در فراز و فرودها همراه و حامی نظام باشند و اگر حمایت‎های مردم نبود نمی‎توانستیم در برابر فشارها و تهدیدات دوام بیاوریم.

وی تصریح کرد: پایه‎های انقلاب اسلامی در عرصه سیاست‎های بین‎المللی بر اعتماد و حمایت مردم استوار است و باید در جلب و تقویت این اعتماد کوشا باشیم.

جهانبخش ادامه داد: مردم برای سربلندی، عزت و اقتدار نظام کم نگذاشتند و دولتمردان نیز باید با خدمت صادقانه برای مردم چیزی کم نگذارند.

وی ادامه داد: عملکرد مجموعه مالیاتی استان بوشهر به‌ویژه در عرصه کسب درآمدها قابل قبول و تلاش همه دست‎اندرکاران این حوزه ستودنی است.

استاندار بوشهر یادآور شد: فضایی که هم‌اکنون در استان بوشهر حاکم است فضایی آرام، امن و در اوج هماهنگی، همدلی و تعامل است و این فضا در هیچ استان دیگر وجود ندارد.

جهانبخش گفت: استان بوشهر در مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور از 10 استان برتر است و تاکنون مصوبات دور اول سفر 90 درصد و سفر دوم 80 درصد اجرایی شده است و مصوبات سفر سوم نیز بدلیل ایرادهای قانونی مجلس زیر 30 درصد اجرایی شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: طرح جامع تحول نظام مالیاتی انقلابی بزرگ در حوزه مالیات کشور ایجاد خواهد کرد.

محمدجواد بیات افزود: با توجه به سیاست‎های کلان کشور در حوزه مالیات و تدابیری که برای کسب بالاترین درآمدها در این طرح دیده شده انتظار ایجاد تغییراتی مؤثر در رشد وصول درآمدها بدون اتکا به نفت داریم.

وی اظهار داشت: به‌رغم همه چالش‏های موجود با همکاری و همت مجموعه مالیاتی استان و همچنین مسئولان استان درآمدهای مالیات بیش از میزان مصوب وصول شده است.

در این آیین با تقدیر از خدمات عباس مظفری، ناصر هاشمی به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول