اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه میناب:

رزمندگان عملیات شکست حصر آبادان در میناب حضور می‌یایند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه میناب از حضور رزمندگان عملیات شکست حصر آبادان در این شهرستان خبر داد.

رزمندگان عملیات شکست حصر آبادان در میناب حضور می‌یایند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سیدحسن سبحانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس گفت: نهادینه کردن فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس سبب عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای پیوند هر چه بیشتر رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام با نسل امروزی دانست و افزود: نسل جوان امروز باید با الگوگیری از آرمان‌های شهدا حافظ منافع نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف باشند.

سبحانی هدف اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید انقلاب عنوان کرد و گفت: پاسداری از ارزش‌ها و انتقال آن به نسل امروز زیر سایه رهبر معظم انقلاب و تحت فرامین معظم‌له از وظایف آحاد خدمتگزاران نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه استقلال، آزادی، رفاه و آسایش امروز مرهون ایثار، از‌خودگذشتگی و مجاهدت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی تمام قدرت‌های فاسد و پوشالی دنیا به عظمت و جانفشانی ملت ایران پی بردند.

وی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه داد: همه اقشار جامعه به وی‍ژه نسل جوان باید تلاش کنند تا در جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی همانند هشت سال دفاع مقدس افتخارات آنان در کنار صدور انقلاب جهانی شود.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود از رژه نیروهای مسلح در شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، برپایی شب‌هایی با رزمندگان و بیان خاطرات دفاع مقدس به عنوان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب نام برد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در سطح حوزه‌های مقاومت و برپایی ویژه برنامه‌ای با حضور خادمان آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب است.

سبحانی همچنین از حضور رزمندگان عملیات شکست حصر آبادان در میناب خبر داد و اظهار داشت: این رزمندگان همزمان با سالروز عملیات شکست حصر آبادان با حضور در میناب ویژه برنامه‌ای را با این موضوع برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم و دور‌افتاده و ویزیت رایگان مردم از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول