اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

40 پایگاه اینترنتی حوزه دین در سوادکوه ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: معاون اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در حوزه دین گفت: 40 پایگاه اینترنتی حوزه دین در سوادکوه ساماندهی شدند.

40 پایگاه اینترنتی حوزه دین در سوادکوه ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، داوود عزتی ظهر امروز در جلسه ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی حوزه دین سوادکوه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای دستیابی به اهداف فرهنگی و دینی گفت: اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در راستای هماهنگی و هدایت پایگاه‌های اینترنتی در فضای دینی و فرهنگی اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی مذهبی کرده است.

معاون اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به موضوع‌های این مسابقه اشاره کرد و افزود: موضوع‌های مذهبی و قرآنی، عفاف و حجاب، مهدویت و انتظار، آسیب‌های اجتماعی، خانواده، مساجد و جوانان، شیطان‌پرستی و انحرافات در این مسابقه مورد نظر قرار گرفته است.

وی به شاخص‌های اصلی و محتوایی این مسابقه اشاره و خاطرنشان کرد: درج فعالیت‌های هیئت مذهبی یا برنامه‌های دینی و مذهبی مناسبت‌های محلی، درج فعالیت‌های شاخص فرهنگی، همایش‌ها و سمینارهای آموزشی و فرهنگی و مذهبی منطقه است.

عزتی گفت: یادواره‌های شهدا، تداوم موضوعی در نوشتارها، تنوع در شیوه ارائه مضامین با زبان شعر یا ادبیات آیینی و درج مطالب فرهنگی و قرآنی و دینی متناسب با مسائل روز جامعه با محوریت تولید ملی از منظر قرآن یا کار از دیدگاه روایات ائمه، برخی از شاخص‌های محتوایی ستاد برگزاری این مسابقه است.

این مسئول به شاخص‌های شکل و فرم این مسابقه اشاره کرد و متذکر شد: سابقه فعالیت وبلاگ و به‌روزرسانی منظم و متناوب، شیوه بدیع در نگارش یادداشت‌ها در مرور ساده و سریع وبلاگ، میزان ارتباط و فعالیت وبلاگر با سایت‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی محیط وب از طریق تعداد کامنت‌ها و پیوندها و رعایت مالکیت فکری و معنوی آثار و میزان استناد به مراجع مورد استفاده با توجه به امتیازات تعیین شده در این مسابقه لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول