اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات مازندران:

پهنای باند اینترنت در مازندران افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری، پهنای باند اینترنت مازندران افزایش می‌یابد و مشکل قطعی اینترنت مازندران رفع می‌شود.

پهنای باند اینترنت در مازندران افزایش می‌یابد

بهروز باباجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه در سال 82 کابل‌کشی مخابرات در همه روستاهای مازندران انجام شد، اظهار داشت: همه روستاهای استان مازندران دارای پوشش مخابراتی هستند.

وی تصریح کرد: در برخی از روستاها به خاطر بالابودن هزینه‌های کابل‌کشی با استفاده از تلفن‌های روستایی زیر پوشش مخابرات قرار گرفتند و همه تلاش ما این است که همه روستاهای مازندران زیر پوشش مخابرات قرار گیرند و ممکن است برخی از روستاها هم وجود داشته باشند که از امکانات مخابراتی برخوردار نباشند که درصدد رفع این مشکل هستیم.

* برخی از تلفن‌ بی‌سیم‌های روستایی امکان اتصال به اینترنت را ندارند

مدیرعامل مخابرات مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر عدم کاربری اینترنتی از تلفن‌های روستایی بیان داشت: برخی از تلفن‌ بی‌سم‌های روستایی خریداری شده از سال‌های قبل قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد که در تلاش هستیم که با نصب دستگاه‌ها جدید نسبت به رفع این مشکل نیز اقدام مناسب انجام دهیم.

وی یادآور شد: برخی از تلفن‌ بی‌سیم‌های روستایی امکان اتصال به اینترنت را ندارند و برای اتصال به شبکه اینترنت شرکت مخابرات باید هزینه گزافی را پرداخت کند.

این مسئول یادآور شد: با توجه به هزینه بالای امکان اتصال به اینترنت در روستاها در صورت وجود متقاضی در حد قابل در روستاها با امکانات شرکت‌های خصوصی نسبت به اتصال اینترنت در روستاهای فاقد شبکه کابلی مخابرات اقدام می‌شود.

* رفع قطعی مکرر اینترنت در مازندران

باباجانی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس درباره قطعی مکرر اینترنت در مازندران تاکید کرد: با افزایش پهنا باند مشکل قطعی اینترنت مازندران رفع می‌شود.

وی یادآور شد: برخی قطعی اینترنتی ممکن است به خاطر مشکلی که در مسیر ملی به وجود می‌‌‌آید قطع شود و این موضوع از دست مخابرات خارج است.

این مسئول ادامه داد: تامین پهنای باند برعهده زیرساخت است. اگر خط‌های داخل استان دچار مشکل شود مربوط به مخابرات است ولی قطعی خارج از استان مربوط به همکاران ما در شرکت زیرساخت است.

* زیرساخت‌های مخابراتی به خاطر ساخت و سازها تخریب می‌شوند

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با انتقاد از برخی ساخت ‌و سازها در جاده هراز و کندوان که موجب اخلال در کار مخابرات می‌شود، بیان داشت: زیرساخت‌های مخابرات مازندران هر روز به خاطر ساخت و سازها در جاده‌های استان تخریب می‌شوند.

وی متذکر شد: اگر هر روز اداره آب، برق و گاز بخواهند به زیرساخت‌های مخابرات آسیب وارد کنند شبکه‌های مخابراتی دچار مشکل جدی می‌شوند.

این مسئول خواستار تذکر جدی مسئول ارشد استان مازندران به این ارگان‌ها شد.

باباجانی، دیگر مشکل مخابرات مازندران را اجرای طرح‌های روستاها اعلام کرد و گفت: اجرای طرح هادی در روستاها بلای جان مخابرات شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول