اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت مخابرات استان قم صورت گرفت

ارائه خدمات اینترنت پر سرعت به 7 هزار مشترک در قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم گفت: در استان قم 7 هزار و 300 نفر از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استفاده می‌کنند.

ارائه خدمات اینترنت پر سرعت به 7 هزار مشترک در قم

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه واگذاری و ارائه خدمات در زمینه سیستم‌های دیتا یکی از زمینه‌های کاری شرکت مخابرات در کنار خدمات تلفن ثابت و همراه است اظهار کرد: شرکت مخابرات استان قم نیز در این زمینه گام‌های مثبتی برداشته و خدمات خوبی ارائه داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از متقاضیان اینترنت در استان قم تمایل دارند که خدمت اینترنت پرسرعت را دریافت کنند و تعداد این افراد همچنان در حال افزایش است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات استان قم از سال گذشته وارد عرصه واگذاری اینترنت پرسرعت شده است و در حال حاضر 7 هزار و 300 مشترک در استان قم از این شرکت خدمات اینترنت پرسرعت دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از مشترکین نیز از اینترنت هوشمند و یا سیستم دایال آپ استفاده می‌کنند که تلاش کردیم در این حوزه‌ها نیز خدمت‌رسانی کاملی داشته باشیم.

زهره‌وند با اشاره به دیگر فعالیت‌های شرکت مخابرات استان قم ابراز داشت: این شرکت در زمینه مسکن مهر نیز عملکرد خوبی داشته و تا پنج ماه نخست امسال 2/3 میلیارد تومان در این رابطه سرمایه‌گذاری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه BHSهای تلفن همراه در این مناطق از دیگر اقداماتی است که در راستای رضایت‌مندی مردم انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: در زمینه ایجاد سامانه ارتباط با مشتری نیز شرکت مخابرات استان قم سامانه جدیدی راه‌اندازی کرده تا خدمات سیستم دیتا به صورت کامل توسط این شرکت پشتیبانی شود.

وی گفت: توسط این سیستم جدید مشترکینی که نیاز به سیستم اینترنت پرسرعت دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کرده و در کمترین زمان خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

زهره‌وند با اشاره به اینکه یکی از درگاه‌های ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان قم سامانه 135 است عنوان داشت: مردم قم از طریق این سامانه می‌توانند در هر زمان نیازهای مخابراتی خود را به شرکت مخابرات اعلام کرده و خدمات را دریافت کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول