اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد فارس:

مسابقه در جشن عاطفه‌ها اینترنتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی برای نخستین بار در کشور مسابقه در جشن عاطفه‌های امسال اینترنتی برگزار می‌شود.

مسابقه در جشن عاطفه‌ها اینترنتی برگزار می‌شود

محمد مهدی کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سؤال‌های مطرح شده در مسابقه در جشن عاطفه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، مشارکت‌های مردمی، درمان، خودکفایی، مذهبی و دینی در قالب سنت‌های حسنه الهی است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه در جشن عاطفه‌ها، 25 شهریور‌ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس www.emdadgaran.com مراجعه کنند.

کارگر تصریح کرد: به برگزیدگان شرکت‌کننده در این مسابقه از سوی خیران یک‌هزار جایزه نفیس شامل یک ‌میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد، سفر به عتبات عالیات و زیارت مشهد مقدس اهدا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان فارس تصریح کرد: افزایش سطح علمی و مهارت‌های فنی دانش‌آموزان در دستور کار این نهاد مردمی بوده و تاکنون کمیته امداد مسابقه‌های متعددی را برگزار کرده است.

این مسئول از حضور چشمگیر خیران در جشن عاطفه‌ها خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته بیش از 750 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی خیران در جشن عاطفه‌ها در سطح فارس جمع‌آوری و به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اهدا شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول