اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

دستگیری 22 کلاهبردار اینترنتی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امسال پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) 22 کلاهبرداری اینترنتی، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یا نشر اکاذیب در فضای مجازی را شناسایی و عوامل آن را دستگیر کرد.

دستگیری 22 کلاهبردار اینترنتی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان‌های استان بوشهر از انهدام دو باند کیف‌قاب در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: پلیس آگاهی استان بوشهر در تیر ماه گذشته در دو عملیات غافلگیرانه دو باند حرفه‌ای کیف‌قاپی را منهدم کرد که در این راستا سه نفر دستگیر و 30 فقره کیف‌قابی کشف شد.

عباس‌زاده در ادامه نشست از انهدام دو باند سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد و افزود: پلیس آگاهی استان بوشهر پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه‌روزی دو باند حرفه‌ای سرقت لوازم داخل خودرو را منهدم و 101 فقره سرقت در سطح استان‌های بوشهر، تهران، فارس، هرمزگان، اصفهان و گلستان کشف و اموال مسروقه را ضبط کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وظایف پلیس فتا خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) 22 کلاهبرداری اینترنتی، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یا نشر اکاذیب در فضای مجازی را شناسایی و عوامل آن را دستگیر کرد.

وی گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی در این استان، تعداد متوفیان نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه‌های درون و برون شهری 32 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مستقیم اعتماد مردم در موفقیت ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: جلب اعتماد و رضایت بیش از پیش شهروندان در عملکرد پلیس بسیار مهم و غیر قابل انکار است که باید در راستای ارتقای آن تلاش کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را حرکت بسوی تعالی سازمانی در کلانتری‌ها، توسعه فضای اسلامی و انقلابی و افزایش رضایتمندی مردم از کلانتری‌ها برشمرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت برخورد انسانی و اسلامی با ارباب رجوع اظهار داشت: تلاش کنید رضایت خداوند را کسب کنید و اگر رضای خداوند باشد مابقی کارها هم به تبع آن درست خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امیدواریم با اجرایی شدن طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی شاهد رشد و یکپارچگی در رسیدگی به مطالبات شهروندان در تمام رده‌های اجرایی استان باشیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول