اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان:

برخی معماری‎های گلستان با الگوی اسلامی پیشرفت منافات دارد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان گفت: برخی از نماهای ساختمانی و معماری‎های استان برگرفته از نمادهای شیطان‎پرستی است و با الگوی اسلامی پیشرفت منافات دارد.

برخی معماری‎های گلستان با الگوی اسلامی پیشرفت منافات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدروح‎الله حسینی صبح امروز در نخستین جلسه کمیته تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استان گلستان اظهار داشت: در برخی پروژه‌ها و ساختمان‌ها در عناوین و نیز در نمای ظاهری از الگوهای غربی و شیطان‌پرستی تبعیت شده که زنگ خطری برای مسئولان است تا به این قضایا کمی موشکافانه‎تر بنگرند.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان در خصوص طراحی و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تعیین روش‎ها، فنون و ابزارهای طراحی الگو با استفاده از مشاوره متخصصان، صاحب‌نظران و بهره‎برداری از نتایج مطالعات و تحقیقات مرتبط در این زمینه بسیار مفید است.

حسینی شناسایی و گردآوری منابع، مراجع علمی و سوابق و اسناد را در طراحی و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مهم خواند و افزود: ایجاد و راهبری شبکه فراگیر و منعطف الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با مشارکت وسیع و موثر متخصصان و صاحب‎نظران دانشگاهی و حوزوی به منظور تحقیق و طراحی پیش‎نویس الگو می‎تواند راهگشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید طراحی و تدوین پیش‌نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مبتنی بر ارزش‎ها و اصول اسلامی باشد اضافه کرد: این الگو باید منطبق بر ویژگی‎ها و نیازهای کشور با توجه به دستاوردهای متقن علمی و تجارب ارزشمند اسلامی و جهان با استفاده از ظرفیت‎های گسترده فکری و تخصص استان و کشور باشد.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان در پایان گفت: این الگو پس از تدوین ارزیابی و آسیب‌شناسی خواهد شد و آینده‎پژوهی پیشرفت استان را در خود خواهد گنجاند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول