اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه بیرجند خبر داد

فعالیت 3 تشکل اسلامی در دانشگاه بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند از فعالیت سه تشکل اسلامی در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه بیرجند در اجرای برنامه فرهنگی جزو دانشگاه‌های پیشرو است.

فعالیت 3 تشکل اسلامی در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد لامعی عصر امروز در هجدهمین ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: دانشگاه بیرجند در مباحث فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است.

وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند در حال حاضر 45 عضو هیئت علمی دارد، گفت: در این دانشگاه 14 کانون فرهنگی و هنری، 9 کانون مذهبی، پنج هیئت مذهبی و سه تشکل اسلامی فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه بیرجند نیز مورد استقبال چشمگیر دانشجویان قرار گرفته است.

لامعی از کسب رتبه 10 کشوری برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه بیرجند در سال 86 خبر داد و افزود: برگزاری رویدادهای بزرگ مانند المپیادهای فرهنگی و ورزشی دانشجویان بیانگر فعالیت‌های ویژه دانشگاه بیرجند در امور فرهنگی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند با محدودیت ارائه آمار مواجه است، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی این مجموعه تنها به وزارت مربوطه ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: این دانشگاه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار متنوعی را برگزار می‌کند.

*بهره‌مندی 1500 دانشجو از برنامه‌های اوقات فراغت دانشگاه بیرجند

لامعی از بهره‌مندی یک‌هزار و 500 دانشجو از برنامه‌های اوقات فراغت دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای طرح هجرت دانشجویی در نقاط دور افتاده استان، المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان با حضور 12 هزار دانشجو از سراسر کشور و همایش انتخاب رشته از جمله فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی اذعان کرد: دانشگاه بیرجند سومین دانشگاه کشور است که بدون مجوز درس آشنایی با دفاع مقدس را برای دانشجویان ارائه داده است.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند ادامه داد: در ترم آینده نیز شش کلاس آموزشی برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان برای دانشجویان پیش‌بینی شده و برگزار می‌شود.

لامعی برگزاری مسابقه مفاهیم قرآن و دفاع مقدس، تریبون آزاد دانشجویی با محور بررسی و پرسش و پاسخ در مورد هشت سال دفاع مقدس و دو کارگاه آموزشی را از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول