اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس شورای اسلامی:

انتقال آب به قم برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب به قم برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و اقدامی افتخارآمیز است.

انتقال آب به قم برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در جشن پایان حفر بزرگ‌ترین تونل انتقال آب خاورمیانه در منطقه الیگودرز اظهار کرد: هر کسی به هر عنوانی در این پروژه نقش ایفا کرده تا هنگامی که آب را مردم می‌خورند در ثواب سیراب کردن آنان شریک باشد.

وی در مورد مزایای اجرای این پروژه و نقش حیاتی آن در تامین آب مورد نیاز قم گفت: اگر در سال 90 و 91 در هر ثانیه دو هزار لیتر آب به قم نمی‌رسید، این شهر دچار خشکسالی فراوان و جیره‌بندی آب می‌شد، اما اجرای بخش فوری اضطراری این پروژه به داد مردم قم رسید.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: آیت‌الله مرعشی در اوایل انقلاب بر اجرای پروژه انتقال آب به قم تاکید داشت و دولت هم در تمام دوران مسئولیت به پروژه انتقال آب توجه ویژه کرد و جلسات بسیاری برگزار شد تا این پروژه هر چه سریع‌‌تر به اتمام برسد.

وی با اشاره به تاکید رهبری در خصوص اجرای این پروژه و حمایت‌های صورت گرفته گفت: عشق و علاقه سبب شد که این پروژه به بهره‌برداری رسیده و امروز شاهد این مراسم بزرگ باشیم.

آشتیانی در عین حال یادآور شد: این پروژه مشکل بسیاری از زائران را حل می‌کند و قم که بیش از 20 میلیون زائر دارد دیگر با مشکل آب مواجه نخواهد شد. 

وی ابراز داشت: کشور ما منطقه‌ای خشک و نیمه خشک است و اگر مسئولان فکری نکنند مناطق بسیاری دچار خشکسالی شده و لطمه می‌خورند.

نماینده قم در مجلس یادآور شد: این تجربه، برگی ماندگار برای انقلاب اسلامی ایران است و از مهندسان و دانشمندان ایرانی که ما را از خارجی‌ها بی‌نیاز کردند به دلیل اجرایی شدن چنین طرح عظیمی تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول