اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

پیکره‌بندی‌های مسجد باید در راستای نظام اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مانند دوران صدر اسلام، پیکره‌بندی‌های مساجد باید در راستای نظام اسلامی باشد.

پیکره‌بندی‌های مسجد باید در راستای نظام اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی پنجمین دوره همایش اندیشه‌های آسمانی ویژه هنرمندان مسجدی، سیدهاشم بنی‌هاشمی اظهار کرد: مسجد پایگاهی اجتماعی مردمی است که در دین اسلام جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مسجد در اسلام جایگاهی دارد که هم از نظر مسائل علمی، مذهبی و سیاسی ارکان محلات و شهرها بوده و باید در نظام جمهوری اسلامی چنین نقشی داشته باشد.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب جوانان در مساجد امری خداپسندانه است و در دنیای اطلاعات، باید برنامه‌های نرم‌افزاری بهتری برای جذب حداکثری جوانان داشته باشیم.

وی با توجه به ساختار و موجودیت مساجد در کشور اظهار کرد: مسجد جدی‌ترین پایگاه‌های سیاسی در کشور بوده و ایجاد انقلاب اسلامی، به ‌دلیل نظام فکری موجود در مساجد بود.

وی ابراز کرد: یکی از عوامل پیروزی دلاوران 8 سال دفاع مقدس مسجدی بودن شهدا بود و امروزه نیز برای رسیدن به تمام اهداف مهم و تصمیم‌گیری‌های بزرگ در راستای انقلاب اسلامی ما جایگاهی بهتر از مسجد را نمی‌شناسیم.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش تصریح کرد: مسجد در دوران انقلاب اساسی‌ترین نقش در پایگاه اجتماعات مردم بود و در این ارتباط اطلاع‌رسانی که از طریق مساجد صورت می‌گرفت بسیار ارزشمند بود و در پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس تاثیرات بسزایی از خود به جای گذاشت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول