اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شاهین‌دژ:

هیچ قدرتی جرأت طمع به آب و خاک ایران اسلامی را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شاهین‌دژ گفت: هیچ قدرتی جرأت طمع به آب و خاک ایران اسلامی را ندارد.

هیچ قدرتی جرأت طمع به آب و خاک ایران اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌‌دژ، صمد حسینی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: باید ارزش‌های دفاع‌مقدس برای نسل جوان تبیین شده و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس ماندگارترین دوران پرفراز و نشیب انقلاب ایران اسلامی است، افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان ماندگارترین دوران پرفراز و نشیب کشورمان به ثبت رسیده است.

حسینی اضافه کرد: صحنه‌های ایثارگری مردم ما فراموش‌شدنی نیست و امروز هم در نسل سومی‌ها این شور و نشاط به آینه دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: همه ما باید پاسدار حرمت خون شهدا و ارزش‌های نظام باشیم و به پاس آن مجاهدت‌ها به طرق مختلف خدمات و دستاوردها را بازگو کنیم.

معاون فرماندار شاهین‌دژ ادامه داد: این دوران برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخته است.

حسینی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی است که مردم ایران به ثبت رسانده و همچنان در تاریخ ایران درخشان خواهند ماند، اظهار داشت: اگر امروز با گذشت سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هیچ قدرتی جرأت طمع به آب و خاک ایران اسلامی را ندارد و راهبردهای تحریم و تهدید از طرف دشمن ناکام مانده است، همه مدیون وجود همین روحیه شهادت‌طلبی و ایثار هستیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و فداکاری دلاورمردان ایثارگر از روی سادگی و هوای نفس نبوده بلکه عمل آن‌ها آگاهانه و برگرفته از شور و شعوری است که در زندگانی و هویت خود به دست آورده‎اند.

معاون فرماندار شاهین‌دژ گفت: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را آن طور که باید به نسل جوان منتقل کرده و سهم کوچکی از  دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول