اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل:

ماموریت اصلی بسیج دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ ماموریت اصلی بسیج دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام است.

ماموریت اصلی بسیج دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرهنگ مستعد حصاری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اعلام اینکه اولین خطای دشمن مساوی با هلاکت آنها است، اظهار داشت:‌ نظام اسلامی ما در سایه دو عنصر ولایت فقیه و خون شهدا توانسته است عظمت و عزت خود را حفظ کند.

وی ماموریت اصلی بسیج را دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ با توجه به هجمه‌های متعدد استکبار جهانی علیه ملت ایران و با هدف مقابله با این هجمه‌ها بسیج در 34 سال گذشته همیشه در صحنه بوده و سعی کرده است این توطئه‌ها را نقش بر آب کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد:  بعد از جنگ تحمیلی تهاجم دشمن به شکل همه جانبه و با اولویت فرهنگی و جنگ نرم صورت گرفته است لذا بسیج بر اساس تکالیف خود با اولویت توجه دادن به برنامه‌های فرهنگی سعی کرده است این هجمه‌ها را خنثی کند.

مستعد حصاری از سازمان بسیج به عنوان سازمان منعطف، پویا و آماده خدمت در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج در کنار مقابله با توطئه‌های فرهنگی به تقویت ساختار سازمانی خود نیز اقدام کرده و هراز چند گاهی شاهد برگزاری رزمایش‌های رزمی – فرهنگی هستیم.

این مسئول به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: سازمان بسیج با موضوع تربیتی نیز رویکردی متفاوت داشته و در قالب حلقه‌های صالحین توانسته است جوانان این مرز و بوم را با بهترین آموزه‌های ارزشی و الهی آشنا کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در کنار ابعاد تربیتی و فرهنگی بسیج با سازماندهی نیروها و آموزش و تمرینات و انجام ماموریت توانسته است ساختار خود را تقویت کند که در این زمینه بحث فعال کردن گردان‌های رزمی از اولویت‌ها بوده است.

مستعد حصاری تاکید کرد:‌ در کنار فعالیت گردان‌های عاشورا ویژه برادران و الزهرا ویژه خواهران گردان‌های رزمی امام حسین (ع) عهده‌دار دفاع سخت و رزمی با دشمنان تجاوز‌کار به میهن اسلامی و گردان‌های امام علی (ع) نیز با ماموریت فرهنگی در صحنه حاضر هستند.

وی دسته‌های بیت‌المقدس را از گردان‌های رزمی عاشورا برشمرد و ادامه داد: گردان بیت‌المقدس و دسته واکنش سریع این مجموعه آماده است تا در صحنه‌های مختلف مدافع اسلام و انقلاب باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رزمایش " لبیک یا علی " به طور همزمان در سطح استان و شش منطقه عمومی اجرا می‌شود.

مستعد حصاری با نام بردن از این مناطق عنوان کرد: اولین منطقه مجید‌آباد اردبیل، منطقه دوم ازناو خلخال، منطقه سوم اردوگاه قدس مشگین‌شهر، منطقه چهارم شهرک ولیعصر گرمی، منطقه پنجم اردوگاه قدس بیله‌سوار و منطقه ششم نیز منطقه عمومی شهرک شهید غفاری است.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس تحت امر قرارگاه امام هادی (ع) در مرکز استان هدایت عمومی و تاکتیکی می‌شوند تا اهداف رزمایش محقق شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اعلام اینکه در این رزمایش 6 هزار نفر بسیجی تجمع عظیم و سراسری را برپا می‌کنند، یادآور شد: بخشی از این تجمع با عنوان صبحگاه مشترک است که عظمت نیروهای بسیجی ما را به نمایش خواهد گذاشت.

مستعد حصاری در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه این رزمایش از صبح روز سه‌شنبه آغاز شده و صبح چهارشنبه نیز بعد از صبحگاه مشترک رزمایش امداد و نجات برگزار می‌شود، اظهار داشت: این رزمایش تنها با حضور بسیجیان دلاور تحت امر گردان‌ عاشورا و برای آقایان خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول