اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

86 درصد همدانی‌ها قبوض تلفن خود را غیر حضوری پرداخت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: در سال جاری 86 درصد مردم همدان قبوض تلفن خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کردند.

86 درصد همدانی‌ها قبوض تلفن خود را غیر حضوری پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قاسم نظری‌پویا ظهر امروز در مراسم اهدای هدیه پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن ثابت و همراه به یکی از شهروندان استان همدان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های شرکت مخابرات همدان مشتری‌مداری است و تکریم ارباب رجوع با ارائه خدماتی بهتر به مشتری اعم از ثابت، همراه و اینترنت است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از مشتری و سهولت در ارائه خدمات برای مشتریان باید از فناوری IT به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان بیان داشت: خدمات در شرکت مخابرات صد درصد الکترونیکی انجام می‌گیرد و در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان شرکت مخابرات استان همه خدمات خود را به صورت غیر حضوری انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در استان همدان با هماهنگی استانداری و بانک‌های استان به خصوص بانک ملی، پرداخت غیر حضوری به سهولت انجام می‌شود به طوری که برای پرداخت قبوض تلفن همراه با شماره 09990 و ثابت با شماره 09912 می‌توان این کار را انجام داد.

نظری‌پویا ابراز داشت: در سال گذشته با 40 درصد پرداخت غیر حضوری، استان همدان رتبه 29 را کسب کرد اما در سال جاری با 86 درصد پرداخت غیر حضوری تلفن همراه، رتبه هشتم را در کشور کسب کرد که امیدواریم به رتبه‌های بالاتری نیز دست یابیم.

وی با بیان اینکه در پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت همه خدمات الکترونیکی قابل ارائه است، اذعان کرد: برای صرفه‌جویی در وقت مردم و جلوگیری از شلوغی شهر از مکانیزم‌های تشویقی استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان اضافه کرد: در راستای فرهنگ‌سازی و صرفه‌جویی در وقت مردم استفاده از خدمات الکترونیکی بسیار تأثیرگذار است که همین در رفاه عمومی و مدیریت وقت و هزینه نقش بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه 29 هزار مشتری سه دوره پرداخت غیر حضوری داشتند، خاطرنشان کرد: کسانی که سه بار متوالی پرداخت الکترونیکی از طریق 1818 و به موقع داشتند، به ازای هر 5 هزار تومان یک امتیاز دریافت می‌کنند که در مجموع می‌توانند در قرعه‌کشی حضور یابند.

نظری‌پویا تصریح کرد: در سال جاری در دوره نخست، در تلفن ثابت 300 هزار مشترک که حدود 30 درصد است، پرداخت غیر حضوری داشتند و در دوره دوم که خرداد و تیرماه سال جاری است، 32 درصد مشترکان ثابت پرداخت غیر حضوری داشتند.

به گفته وی، دولت درصدد است که تا پایان برنامه پنجم توسعه 70 درصد خدمات را به صورت الکترونیکی ارائه کند.

در پایان به سید مجتبی میرباقری به عنوان برنده پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن ثابت از ملایر یک دستگاه خودروی 206 اهدا شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول