اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی صورت گرفت؛

رشد 71 درصدی پرداخت غیرحضوری قبوض آب

خبرگزاری فارس: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی از رشد 71 درصدی پرداخت غیرحضوری قبوض آب در روستاهای استان مرکزی خبر داد.

رشد 71 درصدی پرداخت غیرحضوری قبوض آب
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی، شرکت  آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در همسویی با اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان خود، امکان پرداخت الکترونیکی(غیرحضوری ) قبوض آب را از طریق سایت اینترنتی شرکت آبفار به آدرس  www.abfarmarkazi.ir و همچنین با استفاده از سیستم‌های کارت‌خوان (دستگا‌های POS ) در روستاها را ایجاد کرد.
بر اساس این گزارش، انجام خدمات غیر حضوری از سال  89 در دستور کار قرار گرفت و از سال 89 امکان پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء در سایت اینترنتی و از سال 88 با انعقاد قرار داد 700 دستگاه  POS با بانک ملی ایران این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرد و تا کنون توانسته 150 دستگاه را در روستاها توزیع کند.
با توزیع این دستگاه در روستاها و تعاونی آبداران در سال 89 حدود 53 درصد مشترکین قبوض خود را غیر حضوری پرداخت کردند و در سال90  این رقم  با رشد 18 درصدی به 71 درصد رسید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول