اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر:

140 پروژه مخابراتی در سطح استان بوشهر اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: 140 پروژه در سطح استان بوشهر با اعتباری معادل 11 میلیارد تومان اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

140 پروژه مخابراتی در سطح استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید عبدالحسین افتخاری شنبه شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل BTS ، BTS هایGSM ،MDF، ملزومات رادیو و انتقال، سوییچ، شبکه کابل، فیبر نوری، کافوی نوری، لاین، ماکس و همچنین بحث مکانیزاسیون و سوئیچ موبایل بوده است که به همت همکاران و به لطف خدا در سطح استان بوشهر اجرایی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون 370 پروژه با بالغ بر 24 میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره‌برداری رسیده است که علاوه بر ایجاد بستر مناسب ارتباطی در استان، زمینه ارائه خدمات منطقی در ساختار ارتباط مخابرات اعم از تلفن ثابت، موبایل و دیتا و همچنین خدمات ارزش افزوده‌ مخابراتی در زمینه تلفن ثابت را برای همشهریان عزیز در سطح استان بوشهر فراهم نموده است.

افتخاری با اشاره به اینکه گذر از ساختار دولتی به خصوصی و پذیرش این تغییر و تحولات توسط سازمان‌های اداری و شرکت‌های خصوصی و پرسنل زمان‌بر و دارای مشکلات مختص به خود می‌باشد عنوان کرد: با توجه به وضعیت جامعه و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرا نمودن اصل 44 قانون اساسی، شرکت‌ها و ادارات دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود که این امر زمینه‌ساز رقابتی سالم خواهد بود.

افتخاری مبنای خصوصی‌سازی در مخابرات را ایجاد رقابت سالم برای ارائه خدمات بهتر و مشتری‌مداری ذکر کرد و ادامه داد: در واقع شرکت مخابرات با هدف ایجاد رقابت بین اپراتورهای مخابرات زیر نظر دولت (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) به فعالیت خود ادامه می‌دهد و خصوصی‌سازی مخابرات در راستای ایجاد رقابت به منظور ارائه خدمات بهتر صورت گرفته است که امید است این مهم به نحو شایسته محقق گردد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر خاطر نشان کرد: بعد از خصوصی‌سازی هیچ وقفه‌ای در ساختار مخابرات از بعد بسترسازی ارتباطی و اجرای پروژه‌های زیرساختی ایجاد نگردیده و بالغ بر 951 پروژه با هزینه‌کرد بیش از 50 میلیارد تومان در سطح استان بوشهر اجرا شده است.

وی ادامه داد: حجم بزرگی از این پروژه‌ها شامل فیبر هم مسیری، GSM روستایی با قابلیت واگذاری بیش از 35 هزار شماره، سوئیچ NGN نصب شده در برازجان با بیش از 30 هزار پورت منصوبه، تعداد زیادی کافه نوری و همچنین شبکه گسترده کابل در شهر بوشهر، برازجان، کنگان، عالی شهر تنگگ و چهار محل می‌شود.

وی افزود: مکانیزاسیون، سیستم هات بیلینگ (HOT BILLING)، سیستم‌های امنیت شبکه، نصب BTS های شهری و جاده‌ای و سکوهای نفتی که در حال حاضر بیش از 450 سایت BTS در سطح استان نصب شده است و نصب 109 سایت BTS های GSM روستایی از دیگر پروژه‌های اجرا شده بعد از خصوصی‌سازی در سطح استان بوشهر می‌باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول